رئیس بسیج حقوق‌دانان کشور: 

زندان نیازمند کمک تمام نهادها است

رئیس بسیج حقوق‌دانان کشور گفت: زندان مانند یک شهر کوچک نیازمند کمک تمام نهادها و سازمان‌ها است.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳ 26 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور امروز دوشنبه (پنجم شهریورماه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: عملیات بزرگ و پر مخابره اربعین که به بهترین شکل برگزار شد به همه‌ی آزادی خواهان عالم نشان داد که به فرهنگ حقانیت عاشورا پی ببرند.

وی  افزود: برای من توفیقی بود که در مراسم تکریم و معارفه امروز در خدمت شما مسئولان و مدیران باشم و از همه ی حضار تشکر و قدر دانی فراوان دارم.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور تصریح کرد:در روز معارفه حمید رضا پوریانی که مصادف شد با نخستین برنامه آزادسازی زندانی‌ها در اجرای تفاهم نامه‌های سازمان زندان‌های کشور، نخستین برنامه مشترک را برگزار کردیم، هر چند تفاهم نامه منقضی شد اما برنامه‌های ما منقضی نشد و استمرار یافت و عملکرد خوبی برای آزادسازی زندانیان رقم خورد. 

وی در ادامه بیان کرد: ما در استان کرمانشاه نیازمند مدیران جهادی برای گره گشایی در تمام اقشار جامعه به خصوص اقشار محروم هستیم‌.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز می‌بینیم نظام استکباری با امپراتوری رسانه ای نظام جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می‌کند، حالا کجایند که ببینند در زندان ما چه می‌گذرد و در زندان‌های آنها چه خبر است و این سختی کار و زندانبانی اسلامی چه مشقت هایی را به دنبال دارد.

بهرامی پور عنوان کرد: حضورم در این مراسم جدا از باب وظیفه‌ی سازمانی به عنوان یک شهروند کرمانشاهی در این مراسم حضور پیدا کردم و  از تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی و مستمر مدیر سابق در عرصه‌های ورزشی، عمرانی، خدماتی، آزادسازی زندانیان و خانواده های آنها تشکر و قدردانی می‌کنم که با وجود ناملایمات رسالت خود را به انجام رساند.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در پایان گفت: زندان مانند یک شهر کوچک  که نیازمند آن است همه ی نهادها برای  خدمات و رسیدگی به مشکلات زندانیان و خانواده‌های آن‌ها در کنار هم قرار بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار