همزمان با هفته دولت:

۴۹ پروژه راهداری در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۴۹ پروژه راهدای با صرف اعتبار سه هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ 26 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایرنا، فرزاد حسنی روز دوشنبه اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت ۶۸.۵ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی با صرف اعتبار هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال و انجام ۵۱.۵ کیلومتر لکه‌گیری و درزگیری با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های قابل افتتاح راهداری است.

وی احداث ۱۱ کیلومتر راه روستایی را از دیگر پروژه‌های راهداری برای هفته دولت اعلام کرد و گفت: برای احداث این راه‌ها ۹۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ضمن اینکه ۲ هزار و ۳۰۶ خانوار روستایی از این راه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: همچنین در راستای ارتقای ایمنی محور‌های برون شهری ۲ هزار و ۲۶۰ کیلومتر خط کشی، نصب حفاظ ایمنی، روشنایی محورها، تونل، نصب و نگهداری تابلو و علایم ایمنی با صرف اعتبار۵۴۰ میلیارد ریال انجام شده است که در این هفته بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: ایمن سازی و رفع هفت نقطه پرتصادف با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و تعمیر، تعریض و نگهداری ابنیه فنی راه‌ها با صرف اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار