استاندار کردستان: اقدامات خوبی برای توسعه سنندج در حال انجام است

استاندار کردستان گفت: تعامل و همدلی بین اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری موجب شده گام‌های توسعه‌ای خوبی در شهر برداشته شود که منجر به رضایتمندی نسبی در جامعه شده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴ 26 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: رضایتمندی نسبی خوبی از عملکرد مدیریت شهری وجود دارد که قطعا دستیابی به آن با توجه به گستره فعالیت‌های شهرداری و انتظاراتی که از این نهاد عمومی وجود دارد به آسانی بدست نیامده است.

وی افزود: شهرداری جزو مجموعه‌هایی است که همواره طلبکاران زیادی دارد و از سوی دیگر به واسطه وظایف گسترده آن در حوزه عمران و خدمات شهری با طیف زیادی از مردم در ارتباط است.

استاندار کردستان با تقدیر از اقدامات شهرداری در زمینه فضاسازی شهری در این ایام، گفت: در روز‌های اخیر که شاهد حضور زائران اربعین در استان بودیم، حضور تاثیرگذار این نهاد عمومی در استقبال و میزبانی از زائران قابل توجه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳ موکب برای خدمات رسانی به زائران در سطح شهر سنندج، گفت: در استان بیش از ۷۰ موکب در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین در سطح استان فعالیت می‌کنند.

زارعی کوشا همچنین به برکات قابل توجه حضور زائرین اربعین در استان هم گریزی زد و افزود: حضور این زوار در کنار برکات معنوی بستر اجرای پروژه‌های مختلف است که از نیاز‌های اساسی در استان بود را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: اعتبارات ستاد اربعین به صورت مرحله به مرحله واریز شد و پروژه‌های عمرانی خوبی مانند کمربندی محمدی از محل این اعتبارات در حال اجراست که امیدواریم هرچه زودتر بستر بهره برداری از آن که می‌تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک داشته باشد فراهم شود.

تلاش در مسیر خدمت به مردم

شهردار سنندج نیز در این دیداربا تاکید براینکه تلاش در مسیر خدمت به مردم را به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار داده‌ایم، گفت: تلاش کرده‌ایم در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت و براساس نیاز شهر و مطالبات شهروندان گام برداریم.

سید انور رشیدی با بیان اینکه در حوزه عمرانی امروز شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، افزود: پروژه‌های مختلف در حوزه توسعه زیرساخت‌های عمران در نقاط مختلف تعریف و در حال اجرا و یا مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه‌ها با تاکید بر تمرکززدایی و توجه ویژه به نقاط کمتر برخوردار با هدف تحقق عدالت اجتماعی از اولویت‌های مدیریت شهری در تعریف و اجرای پروژه‌های عمران شهری بوده و توانسته ایم گام‌های خوبی در راستای ارتقای فضای سبز، توسعه فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برداریم.

شهردار سنندج با بیان اینکه چندین کلان پروژه در حوزه رفع مشکل ترافیک و توسعه سرانه فضای سبز و سرمایه گذاری در سطح شهر در حال انجام است، گقت: در حوزه فرهنگی نیز اقدامات خوبی انجام گرفته است و این روند استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه زمینه عملیاتی شدن ۳۰ هزار میلیارد ریال از ۶۰ هزار میلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری رونمایی شده شهرداری سنندج فراهم شده است، گفت: در صورت موافقت کمیسیون ماده پنج در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تحول چشمگیر در حوزه توسعه سرمایه گذاری در شهر سنندج خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار