مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:

پزشکان اصفهانی، متعهدانه پای رشد و بالندگی فرزندان تحت حمایت کمیته امداد ایستاده اند

پزشکان اصفهانی با مشارکت در طرح اکرام ایتام و نیازمندان در کنار کاهش آلام و شفای بیماران، نقش موثری در رشد و بالندگی فرزندان تحت حمایت ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ 26 August 2024

به گزارش تابناک اصفهان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با گرامیداشت فرارسیدن سالروز بزرگداشت حکیم فرزانه بوعلی سینا و روز پزشک، اظهار داشت: پزشکان همواره در مسیر کاهش آلام و شفای بیماران، فروتنی‌های زیادی داشته اند و برای قشر آسیب پذیر جامعه نیز نقش موثری ایفا می‌کنند.
کریم زارع با اشاره به مشارکت جامعه پزشکی استان اصفهان در طرح اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: در حال حاضر بیش از هزار پزشک متعهد، حمایت از هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند.
وی با قدردانی از جامعه پزشکی و بزرگداشت روز پزشک، گفت: این جامعه علمی و تخصصی با حمایت از فرزندان، آنها را در مسیر صحیح رشد و بالندگی علمی، فرهنگی و اجتماعی قرار می‌دهند و برخی از متخصصان این حوزه با ارائه خدمات پزشکی و کمک‌های موردی نیز در رفع مشکلات و رسیدن به آرزو‌های فرزندان تحت حمایت، همراهی خوبی با کمیته امداد دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به مسیر‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: متخصصان حوزه‌های مختلف، صاحبان صنوف و عموم هم استانی‌های عزیز می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با ارسال عدد ۰۳۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir در حمایت و اهدای کمک‌های خیر و لحظات به یادماندنی، در بالندگی فرزندان تحت حمایت این نهاد خدمت رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار