امام جمعه شهرستان ورزنه:

مومن دامن خود را از گناه و ناپاکی حفظ می‌کند

امام جمعه شهرستان ورزنه اظهار کرد:مومن دنبال کار بیهوده نمی‌روداهل نماز هستند و دامن خود را از گناه ونا پاکی‌ها حفظ، ونسبت به خانواده خود توجه ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ 24 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیاسی گفت: مومن متعهد است و برسر قول وعده خودثابت قدم می‌باشد وبر حفظ ارزش‌های اسلامی پافشاری می‌کند.
امام جمعه شهرورزنه به اربعین حسینی (ع) اشاره وبیان داشت: امام صادق (ع) در زیارت اربعین می‌فرماید که ابا عبدالله الحسین (ع) خون پاک خود را در راه خدا داد بخاطر اینکه بندگان خدا را از جهالت و گمراهی نجات دهد.
وی در ادامه افزود: انسان باید تلاش کند که خودرا از جهالت نجات دهد وبدانیم که جهل در برابر عقل است وباید برای انجام کار‌ها تفکر کنیم و عواقب کار را بسنجیم و بهترین راه نجات از جهات پناه بردن به خدا و اهلبیت عصمت وطهارت است که بهترین راهنما برای بندگان هستند.
وی در ادامه با اشاره به همایش بزرگ اربعین تصریح کرد: در جهان بزرگترین همایشی که با حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر برگزار می‌شود همایش اربعین حسینی است که با حضور عاشقان ودلدادگان امام حسین (ع) صور ت می‌گیرد واین همایش پیامش ایثار و همبستگی بین مسلمانان و آزادگان جهان است.
وی تصریح کرد: در سراسر کشور هم در روز اربعین پیاده روی جاماندگان برگزار می‌شود و کسانیکه توفیق حضور در پیاده روی اربعین در کربلا را نداشتند دراین اجتماع بزرگ شرکت می‌کنند ودر شهرستان ورزنه هم این پیاده روی همچون سال‌های گذشته با حضور عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام شیاسی به هفته دولت اشاره واظهار کرد:هفته دولت به مناسبت شهادت دولتمردان شهیدرجایی و باهنر نامگذاری شده است که دولت شهید رجایی با اینکه عمر بسیار کوتاهی داشت، اما به واسطه خدمت صادقانه و خادم واقعی مردم بودن در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است وباید در اینجا یادی هم کنیم از خادم جمهور شهید آیت الله رئیسی که خستگی ناپذیر بود وهمیشه در میدان عمل برای خدمت به مردم شب وروز نمی‌شناخت و در کنار مردم بود.
وی در ادامه به رای اعتماد مجلس و تشکیل کابینه دولت چهاردهم اشاره وافزود: با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی کابینه دولت چهاردهم شکل گرفت و این رای اعتماد نمایندگان همبستگی دولت ومجلس را برای رفع مشکلات مردم نشان داد.
امام جمعه شهرستان ورزنه تصریح کرد: امروز نوبت دولت است که با روحیه انقلابی وجهادی شب و روز را نشناخته وبرای رفع مشکلات مردم خصوصا مباحث اقتصادی و معیشتی، مردمی که همیشه در صحنه‌های مختلف برای دفاع از نظام وانقلاب اسلامی حضور داشته اند خدمت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار