مدیر عامل شرکت گاز استان:

۷۷ پروژه گازرسانی در کردستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد افتتاح و آغاز عملیات گازرسانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت ۷۷ طرح گازرسانی با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان در استان کردستان به بهره برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی پرو‍ژه‌ها آغاز می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ 24 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایسنا، مهندس احمد فعله گری اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۶۸ طرح گازرسانی به بهره برداری می‌رسد و شروع عملیات ۱۱ پروژه گازرسانی کلنگ زنی خواهد شد.

وی به اعتبار هزینه شده طرح‌های افتتاح شده هفته دولت در سطح استان اشاره کرد و گفت: برای بهره برداری و آغاز عملیات ۶۸ طرح و پروژه گازرسانی در استان کردستان ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که گازرسانی به مناطق روستایی، واحد‌های صنعتی و طرح‌های مقاوم سازی و بازسازی تاسیسات را در بر می‌گیرد.

فعله گری تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح شرکت گاز استان کردستان شامل گازرسانی به ۵ روستای باقیمانده، گازرسانی به ۲۲ کوخ در شهرستان بانه، گازرسانی به ۶ پاسگاه و برجک در مناطق مرزی، گازرسانی به ۲۰ واحد صنعتی، انجام ۲ پروژه بهینه سازی، اجرای ۱ پروژه زیر ساختی خط تقویتی، اجرای ۶ پروژه متفرقه و اجرای ۶ پروژه مقاوم سازی ایستگاه است.

وی به افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی اشاره کرد و آنرا نشانه افزایش سطح رفاه دانست و گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری و روستایی استان کردستان ۱۰۰ درصد است و گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح استان حتی دورترین مناطق مرزی نیز قابل لمس است و یکی از اولین استان‌های سبز کشور محسوب می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود اشاره‌ای به کلنگ زنی ۱۱ پروژه احداث و مقاوم سازی ساختمانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۹ میلیارد داشت و اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل کلنگ زنی ۴ پروژه احداث ساختمان پست امداد و ایستگاه تقلیل فشار (CGS) و کلنگ زنی ۷ پروژه مقاوم سازی ساختمان ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس (TBS) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار