رئیس کل دادگستری استان سمنان:

۱۰۶واحد نیمه راکد استان سمنان شناسایی شده است

رئیس کل دادگستری استان سمنان از شناسایی ۱۰۶ واحد نیمه راکد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی برای رفع موانع تولید در این واحد‌ها ورود خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ 20 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری صبح سه شنبه در دومین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان سمنان به میزبانی دادگستری سمنان اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای رفع موانع تولید و اشتغال، افزایش و ایجاد زمینه‌های کارآفرینی را محور این ستاد دانست.

وی بر اجرای سیاست‌های سند تحول و تعالی قضائی با مساعدت صاحبان صنایع و سرمایه گذاران عرصه اقتصاد تاکید کرد و افزود: رفع موانع شناسایی شده یکی از کار ویژه‌های ما در مجموعه دستگاه قضائی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: دستورالعمل تشکیل ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، استفاده مطلوب از ظرفیت‌های قوه قضائیه در تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را مدنظر دارد

اکبری افزود: اهداف کلان پیش بینی شده در این دستورالعمل، ایجاد و تقویت هماهنگی با بخش‌های مختلف قضائی و اجرایی در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی- قضائی تولید و اشتغال و مبارزه با فساد اقتصادی است.

وی گفت: قبل از برگزاری این جلسه، کمیته‌های فرعی با ساعت‌ها تلاش مثمر ثمر، مسیر‌های رفع موانع را شناسایی می‌کنند تا در این جلسه با حضور مسئولان مربوطه، تصمیمات راهگشایی اتخاذ شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از شناسایی ۱۰۶ واحد نیمه راکد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و گفت: دستگاه قضائی برای رفع موانع تولید در این واحد‌ها ورود خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار