تغییر در هیات رئیسه شورای اسلامی شهر سمنان

با رای اعضای پارلمان شهری سمنان رئیس جدید شورای اسلامی شهر سمنان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ 04 August 2024
به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایسنا؛ شامگاه گذشته با اکثریت رای اعضای شورای شهر سمنان، عباسعلی طلب بیدختی به عنوان رئیس جدید شورای شهر سمنان انتخاب شد.
 
اعضای شورای اسلامی شهر سمنان در نشست رسمی ۲۶۱ عباسعلی طالب بیدختی را که تنها کاندیدای ریاست شورای شهر برای سال پایانی دوره ششم شورای اسلامی شهر سمنان بود به عنوان رئیس سال چهارم شورای ششم انتخاب کردند. 
 
همچنین در انتخابات هیات رئیسه سال چهارم ششمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان، منصور صبیری به عنوان نایب رئیس و محمدجواد حافظی به عنوان دبیر شورا انتخاب شد.
 
همچنین رضا صباغیان با پیشنهاد رییس شورای شهر سمنان برای دومین بار در شورای ششم به عنوان خزانه‌دار معرفی گردید. 
 
پیش از این مهدی خراسانیان رئیس و نظری نایب رئیس شورای شهر سمنان بودند. خراسانیان دو سال از سه سال عمر شورای ششم، بر کرسی ریاست شورا تکیه زده بود. یک دوره نیز دکتر همتی که به منظور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از عضویت در شورا انصراف داد، ریاست پارلمان شهری سمنان را بر عهده داشت.
 
عباسعلی طالب بیدختی که تجربه دو دوره عضویت در شورای شهر را دارد برای اولین بار است که به ریاست این شورا انتخاب می‌شود. وی که سابقه مدیرکلی ثبت احوال استان را در کارنامه دارد در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، ریاست ستاد دکتر قالیباف در استان را برعهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار