موافقت وزیر نیرو با تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال برای رفع کم‌آبی سه شهر سمنان

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، از موافقت علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو با پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال برای حل مشکل آب آشامیدنی شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 05 August 2024
به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، بنا بر آنچه در صفحه مجازی عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی آمده است: علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در دیدار با نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مخزن آب، اصلاح شبکه انتقال و حفر و تجهیز چاه برای شهر‌های مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین موافقت و دستور لازم صادر کرد.
گلرو در دیدار با وزیر نیرو وضعیت، آب آشامیدنی حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه را بحرانی دانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت نیرو به رفع این مشکل تاکید کرد.
 
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواست که تقویت اعتبار برای تسریع در اجرای طرح آبرسانی به این حوزه انتخابیه، افزایش میزان آب آشامیدنی سرخه از حوزه نمرود، تامین آب آشامیدنی شهر‌های مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین با ساخت مخزن ذخیره آب و اصلاح شبکه انتقال و حفر و تجهیز چاه مورد توجه قرار بگیرد که وزیر نیرو در پاسخ به درخواست‌ها دستورات لازم را صادر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار