دیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با آزاده سرافراز مخابرات منطقه گیلان

دیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با آزاده سرافراز مخابرات منطقه گیلان

مهندس یداله حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان و هیئت همراه با حضور در منزل « ستار کریمی »، از آزادگان سرافراز مخابرات منطقه گیلان، دیدار و نسبت به مقام والای ایثار، مقاومت و مجاهدت های یادگاران دفاع مقدس، ادای احترام کردند.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ 19 August 2024

دیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با آزاده سرافراز مخابرات منطقه گیلاندیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با آزاده سرافراز مخابرات منطقه گیلان

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ مهندس حسنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، سالروز ورود آزادگان سرافراز را تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی ایران، با بهره گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت، آزمون‌های سخت و دشواری در مسیر تعالی پشت سرگذاشته است و با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.
مدیر مخابرات منطقه گیلان، آزادگان غیورکشور را «شهدای زنده» خواند و گفت: آزادگان عزیز، این شهدای زنده، برای عزت، عظمت و سربلندی این مرز و بوم، بهترین دوران زندگی خود را در کنج غربت و زیر شکنجه‌های بی رحمانه رژیم بعث عراق، سپری کردند تا برای ملت ایران، عزت و افتخار به ارمغان آورند.

در ادامه این نشست صمیمی، اقای کریمی، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به ذکر خاطرات تلخ و شیرین دوران اسارت خود پرداختند .
 درپایان، مدیر مخابرات منطقه گیلان، با اهدای لوح  و هدیه از مقام شامخ آزاد سرافراز  تقدیر و تجلیل کرده و برای ایشان آرزوی صحت، سلامتی و تندرستی کردند.
شایان ذکر است سبحان کریمی فرزند این آزاده سرافراز از همکاران ستادی و قهرمان ورزشی و افتخار آفرین کشور و مخابرات   است.
گفتنی است در این دیدار مدیریت دفتر مدیر منطقه ، مسئول امور ایثارگران ، مسئول پایگاه مقاومت  بسیج و رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان  نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار