شهردار لنگرود:

از رسانه‌ها انتظار می‌رود که انتقادات را در چارچوب قانون، اخلاق و انصاف انجام دهند

کد خبر: ۱۱۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ 11 August 2024

به مناسبت روز خبرنگار آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، شهردار لنگرود و اعضای شورای شهر در سالن همایش شهرداری لنگرود برگزار گردید به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ دکتر صادق پور شهردار لنگرود با بیان اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی مردم و مسوولین هستند، اظهار داشت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود که انتقادات را در چارچوب قانون، اخلاق و انصاف انجام دهند و اگر همراه با پیشنهاد باشد، اهمیت موضوع را بیشتر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رسانه می‌تواند یک مدیر را به اوج رساند یا از اوج پایین آورد، که البته این بنا به عملکرد آن مسوول است، گفت: مردم بیشترین انتظاراتشان از شهرداری‌ها بوده و این وظیفه شهرداری است که نیازهای مردم را برطرف کند و مجموعه شهرداری برای رفاه حال مردم، تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

شهردار لنگرود در ادامه به سئوال پایگاه خبری اؤجا رسا مبنی بر اینکه چه میزان آسفالت شهری در سال جاری پیش بینی شده است، افزود: در سال گذشته ۱۲۰ هزار کیلومتر آسفالت معابر شهری صورت گرفت و برای سال جاری نیز ۱۲۰ هزار کیلومتر آسفالت پیش بینی شده که از طریق مناقصه به پیمانکار واگذار شد که ۶۰ هزار کیلومتر آن از اول سال جاری تاکنون انجام شده و بقیه قرارداد نیز بنا بر اولویت‌ بندی‌ها آسفالت می‌شوند.

در پایان به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران پر تلاش و زحمتکش شهرستان لنگرود و گیلان توسط مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود، دکتر صادق پور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود تقدیر شدند.

همچنین در این تقدیر از پاکبان ورزشکار سید رضا حسینی که در مسابقات کشوری کیوکوشین ناکامورا مقام سوم وزن منفی ۶۵ را کسب نموده بود، تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار