شهردار بندر انزلی

جذب بیش از ۵۰۰ تن قیر از محل یارانه دولت "

کد خبر: ۱۱۸۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 13 August 2024

شهردار بندر انزلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت:
 ازمحل یارانه دولت  ۱۰۰۰تن قیر یارانه ای ابلاغ شده داشتیم که بیش از ۵۰۰  تن جذب و مصرف شده و در ادامه تلاش خواهیم کرد به شرط تامین منابع مالی برای تامین مصالح و با همت و تلاش مجموعه همکاران مابقی را جذب کنیم .
 پورحضرت  بودجه مالی شهرداری رادرسال جاری ۸۰۰ میلیارد تومان خواند که  ۴۵ درصد آن مربوط به پروژه های عمرانی و  ۵۵د درصد در حوزه جاری است .
ایشان  درادامه   پروژه های شهرداری انزلی اعم از زیربنایی ،عمرانی و آسفالت معابر شهری در دست اقدام  را  به این شرح اعلام کردند:
🔵  پروژه ورودی شهر بندر انزلی از ضلع شرقی و از سمت رشت که بسیار شاخص است  تشریفات قانونی آن انجام شده و در روزهای آتی آغاز خواهد شد.
🔵 پروژه میدان امام خمینی که پس از اخذ تشریفات قانونی آن و مجوزهای لازم از اداره کل میراث فرهنگی بحث بهسازی فیزیکی میدان آغازخواهدشد
🔵 پروژه سنگفرش دسترسی به سمت بلوار یا پارک بلوار و فرمانداری است که پس از اخذ مجوزهای لازم از سوی اداره کل میراث فرهنگی در این سال  مالی اجرا خواهد شد
🔵 آسفالت معابر شهری نزدیک به دو ماه است که شروع  شده و با بهره گیری از امکانات درون سازمانی، لجستیک ،نیروی انسانی و با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در پخش انجام دادیم بیش از چندین هزارتن  در معابر اصلی و فرعی فاقد آسفالت معابری که روکش لازم را ندار ندارند با استفاده از قیر یارانه دولت اقدام به آسفالت ریزی کردیم.
شهردار بندر انزلی در ادامه اظهار داشت:
 انزلی دومین شهر در استان گیلان بعد از رشت است که کارخانه تولیدآسفالت دارد.
 در معابر پرترافیک شهر مانند خیابان طالقانی درغازیان یا خیابان پاسداران خیابان ناصرخسرو دسترسی به خیابان تکاوران و برخی معابر که امکان اجرای آسفالت ریزی در روز نبود در شب اقدام به این کار کردیم.
در ارتباط با سرمایه گذاری شهردار انزلی اظهار داشت :
در طی نشست هایی که با سرمایه گذار در حوزه کمپوست داشتیم از ظرفیت ایشان برای زباله های ریجکتی موجود و تبدیل آن به انرژی و مواد قابل مصرف استفاده خواهیم کرد.
 همچنین املاکی در سطح شهر داریم که بعضی از آنها ظرفیت سرمایه گذاری را ندارند برخی از آنها مثل طرح سالم سازی دریا چون طرح تثبیت مالکیت نشده در تلاشیم تعدادی از این املاک را به جهت سرمایه گذاری که در بودجه ما هم آمده استفاده کنیم .
 ساختمان مهمانسرا  که ۵__۶سالی نیمه کاره رها شده بتوانیم با بهره گیری از سرمایه گذاری و هزینه پیش بینی شده ۲_۳ میلیاردی احیا بنماییم .
 پورحضرت در خصوص مبلمان شهری گفت:
 پارک های محله ای در حال آماده شدن هستند  مانند محله چهارتاقه .
 پل غازیان یکی از پروژه های شاخص من در طول مدیریتم هست هم سنگ فرش  این پل  که زمانی به صورت پل متحرکی بود احیاشد وتوانستیم   به یک منطقه گردشگری تبدیل  کنیم به جهت دسترسی به دریا تالاب و اشرافیت آن بر حوضچه بندر که سیمای خاصی را به لحاظ بصری دارد ، با بیش از ۳ میلیارد هزینه و یک میلیارد هزینه مبلمان ،به منطقه دلنشینی  تبدیل شد.
شهرداربندرانزلی در رابطه با طرح سالم سازی دریا خیابان پاسداران را یکی از این طرحها دانست و افزود :
این طرح برای بار دوم احیا شده ، دو شناور بانوان و آقایان داریم که با ۹  نجات غریق به صورت شیفتی و همیار پلیس مستقر و مشغول به کار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار