جانشین ستاد یادواره شهدای کومله

برگزاری یادواره های شهدا زنده نگه داشتن یاد شهدای عزیز ماست

کد خبر: ۱۱۸۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ 15 August 2024

یادواره ۱۴۲ شهید سرافراز دفاع مقدس  از۸ تا ۱۴ شهریور دربخش کومله برگزارمیگردد. جانشین ستاد یادواره شهدای کومله  درگفتگوی اختصاصی باخبرنگارتابناک گیلان ضمن اعلام این خبرافزود:
 این  مراسم  با زیارت عاشورا شروع خواهد شد، در روز جمعه برگزاری نماز جمعه و برنامه خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس  راخواهیم داشت که درکناراین برنامه   شهرداری  در همان روز برنامه های ورزشی را در استخر فرهنگی ورزشی شهر کومله اجرا خواهد کرد. همچنین در این روز میز خدمت در مسجد جامع کو مله با حضور مدیران استانی و شهرستانی را خواهیم داشت  که  این عزیزان در این روز پاسخگوی نیازهای مردمی خواهند بود.
  سرداربایرامی  برگزاری ویژه برنامه زنان آسمانی راتوسط حوزه بسیج خواهران حضرت زینب(س) ازدیگربرنامه های این ستاد دانست وافزود:
در ارتباط با برنامه های فرهنگی و آموزشی این ستاد ، آموزش و پرورش با نگاه فرهنگی به دانش آموزان برنامه محفل شعر دارد که فراخوان شعر دانش آموزان و فرهنگیان نیز  انجام شده است . در یکی از روزهای هفته همایش اختتامیه اشعار را برگزار خواهد کرد.
سرداربایرامی بابیان اینکه این ستاد هرساله اهدای بسته های معیشتی بنام هرشهیدیک بسته به یک خانواده تعلق خواهد گرفت اظهارداشت:
  برگزاری این یادواره هر ساله در یکی از روستاهای بخش کومله است  که امسال  روستای مریدان انتخاب شده است.
جانشین ستاد یادواره شهدای کومله افزود:
 دومین کتاب که توسط گروه پژوهشی ستاد یادواره شهدا منتشر شده به نام گلهای باغ مصطفی (ص)این هفته رونمایی خواهد شد که شامل خاطرات رزمندگان کومله ای در مورد شهدای شهرستان است .حدودا دو هزار نسخه در چاپ اول زیر چاپ رفته   و به تعداد تمام زائرانی که به  مراسم می آیند بین آنها پخش خواهد شد .
سردار بایرامی  یادواره شهدارا آخرین برنامه این مراسم دانست که با حضور یکی از سرداران بزرگ سپاه  و مداحان کشوری در روز شهادت امام  رضا( ع )در ۱۴ شهریور ماه برگزار خواهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار