مدیرعامل شرکت گاز گیلان؛

پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی گازرسانی به ۵ شهر سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۱۱۸۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ 18 August 2024

مدیرعامل شرکت گازگیلان با اشاره به گازرسانی در روستاهای فاقد گاز استان بیان کرد: طی ۱۸ ماه اخیر عملیات گازرسانی به ۱۵۸ روستا را آغاز کردیم که تاکنون عملیات گازرسانی به تعدادی از این روستاها خاتمه یافته و تعداد دیگری از روستاها نیز طی هفته دولت اتمام می یابد و تا پایان سال نیز همه این روستاها از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان  ؛ عیسی جمال نیکویی   در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان بیان کرد: مشترکان گیلانی باعث ۱۸۱ میلیون مترمکعب صرفه جویی در مصرف گاز شدند که این امر موجب ارائه پاداش به ارزش هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه در ارائه به موقع اطلاعات و آگاهی تصریح کرد: یکی از دلایل صرفه جویی مناسب فوق ، اطلاع رسانی مناسب اصحاب رسانه گیلان بود و امیدواریم این روند اطلاع رسانی همچنان تداوم و استمرار داشته باشد؛ زیرا مصرف گاز در کشور ما به دلیل زیرساختهای نامناسب زیاد و به میزان کشورهایی است که چند برابر ما جمعیت دارند.

وی افزود: شایسته است تا مصرف درست و بهینه عامل های انرژی به خصوص گاز را در جامعه بیش از پیش ترویج یابد و با فرهنگ سازی مناسب هر ساله شاهد کاهش مصرف گاز در گیلان و همچنین برقراری جریان گاز در اقصی نقاط کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت گازرسانی در گیلان از روند مطلوب و مناسبی برای خوردار است به گونه ای که طی سال گذشته در تحقق اهداف محوله از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و توانستیم ۹۷ درصد از بودجه تخصیصی را جذب کنیم.

عیسی جمال نیکویی به گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در گیلان نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ۹۷.۴ درصد از روستاهای استان گیلان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و طی ۱۸ ماه اخیر نیز عملیات گازرسانی به ۱۵۸ روستا را آغاز کردیم که تاکنون عملیات گازرسانی به تعدادی از این روستاها خاتمه یافته و تعداد دیگری از روستاها نیز طی هفته دولت اتمام می یابد و تا پایان سال نیز همه این روستاها از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در اشاره به گازرسانی به استان سیستان بلوچستان یادآور شد: با توجه به اینکه وضعیت مطلوب گازرسانی در گیلان این استان به عنوان استان معین انتخاب شده و عملیات گازرسانی به پنج شهر استان سیستان و بلوچستان را برعهده گرفته است که با توجه به شرایط سخت آب و هوایی، خوشبختانه تاکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی نیز هر پنج شهر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار