استمرار شرجی و رطوبت هوا در استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهربا بیان اینکه تا اواخر هفته رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می یابد، گفت: طی این مدت در برخی از ساعات خلیج فارس متلاطم پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ 17 August 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از مهر، طلیعه محمدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواخر هفته با وزش بادهای جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان بوشهر افزایش خواهد یافت، همچنین طی این مدت در برخی از ساعات با افزایش سرعت باد، خلیج فارس متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز دوشنبه تا پایان هفته در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، در نواحی شرقی و بخش‌هایی از جنوب استان، با رشد ابر احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی دور از انتظار نیست.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب در سواحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و و در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار