مهلت یک‌ماهه برای ساماندهی سازه‌های غیرمجاز در سواحل استان بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در خصوص سازه‌های غیرمجاز در سواحل علاوه بر ارائه مهلت یک‌ماهه برای ساماندهی، نسبت به معرفی متخلفان به دستگاه قضایی اقدام شده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ 25 July 2024
به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از مهر؛ محمد شکیبی نسب صبح پنج شنبه در نشست کمیته مدیریت سواحل استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به مخاطرات بالای ساخت‌وساز و سازهای غیرمجاز در سواحل، عزم و اراده جدی برای ساماندهی مناسب و برخورد با متخلفان پیش‌بینی شده است.
 
وی بیان کرد: در حوزه مدیریت شایسته سواحل و بنادر استان بوشهر، نیازمندی‌های این حوزه از جمله خودروهای ویژه تأمین و در اختیار واحدهای مرتبط قرار گیرد.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بندر بوشهر اکنون در شاخص کالاهای عمومی رتبه سوم و در عملکرد کانتینری رتبه دوم کشور را داراست.
 
شکیبی نسب افزود: توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین پیش‌بینی شده که با پیگیری‌های ۱۰ ساله، مجوز زیست محیطی ۲۳۶ هکتار از این مجتمع بندری از سوی هیئت وزیران صادر شده است.
 
وی اظهار کرد: پروژه برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین نیز اکنون در روند تهیه اسناد مناقصه است و جاده دسترسی به این مجتمع نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
 
شکیبی نسب گفت: در خصوص فعالیت‌های ترانزیت نیز عمده شناورهای ورود به بوشهر با ۶۰ درصد ظرفیت خود بارگیری دارند که با هدف رونق بیشتر ترانزیت باید تعمیق کانال دسترسی بندر بوشهر مورد توجه جدی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار