۲۸ سارق احشام در بوشهر دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۲۸ نفر سارق احشام در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ 29 July 2024
به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا؛ سرهنگ جوشن سهرابی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشفیات سال جاری این نوع سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل افزایش ۷۷ درصدی داشته است.
وی افزود: بر این اساس نسبت کشف به وقوع سرقت احشام در سال گذشته ۱۰۶ درصد بوده که این میزان کشفیات در چهار ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش میزان ۲ درصدی نشان می‌دهد.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین پنج باند سارق و مالخر نیز منهدم شده است.
سهرابی ادامه داد: طرح مکانیزه شماره دار کردن احشام در استان با هدف پیشگیری از وقوع جرایم سرقت با جدیت در دستور کار معاونت امور دام اداره کل جهاد کشاورزی و اتحادیه دامداران استان است و تلاش خواهد شد با بهره گیری از ظرفیت‌ها و رویکرد تعاملی و هم افزایی، کنترل و کاهش بالای ۱۰ درصد وقوع سرقت احشام تا پایان سال در استان محقق شود.
وی بیان کرد: همچنان افزایش خود مراقبتی و خود کنترلی از سوی دامداران صنعتی و سنتی از ساعت ۱۲ شب تا صبح روز بعد با بکارگیری نگهبان محله و همکاری بیشتر به منظور تشدید اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید است.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه پلیس آگاهی استان بوشهر مأموریت شناسایی و دستگیری باند‌های سارقان را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد، گفت: شهروندان هر گونه اطلاعات خود را به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار