۳۰ دستگاه آب‌شیرین‌کن در روستاهای بوشهر راه‌اندازی شد

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: ۳۰ دستگاه آب شیرین کن با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی پایدار با مشارکت خیرین و گروه‌های جهادی در روستاهای این استان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ 25 July 2024
به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا؛ حجت پارمان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر با حمایت و همکاری شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و بنیاد برکت اقدام به نصب و راه‌اندازی ۳۰ دستگاه آب‌شیرین‌کن کرده است.
 
وی افزود: هزینه هر دستگاه آب‌شیرین‌کن ۱۰ میلیارد ریال است که این طرح برای بهبود وضعیت آبرسانی روستاهای کم برخوردار اجرایی شده است.
 
مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر تصریح کرد: طرح‌های آبرسانی، رفع مشکلات بهداشتی و برپایی موکب در حوزه آموزشی، اشتغال‌زایی، مشاوره، درمانی و پزشکی از دیگر برنامه‌های طرح چله نوکری و خدمت این قرارگاه محسوب می‌شود.
 
پارمان یادآور شد: با تلاش قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر علاوه بر آبرسانی به سه روستا که مشکل و قطعی آب داشتندخدمات دندانپزشکی و پزشکی در هشت منطقه محروم استان رایگان انجام شده است.
 
وی ادامه داد: انجام دوره‌های آموزشی و توانمندسازی هسته‌های جهادی و مردمی مناطق هدف و ارائه مشاوره‌های تخصصی ویژه خانواده‌ها در مناطق هدف از دیگر طرح‌های این قرارگاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار