توقیف ۲ شناور حامل لوازم خانگی قاچاق در استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ لنج باری حامل کالای قاچاق از جمله پوشاک و لوازم خانگی در سواحل استان بوشهر خبر داد و گفت: از این شناورها بیش از ۲ هزار و ۷۸۰ عدد کالای قاچاق به ارزش ۳.۸ میلیارد تومان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ 29 July 2024
به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از تسنیم؛سرهنگ عبدالله خسروی با اشاره به رصد همه شناور‌ها در مرز دریایی خلیج فارس، لنگرگاه و اسکله‌های استان بوشهر اظهار داشت: پایگاه‌های مرزبانی در تمام نقاط ساحلی استان بوشهر فعال است و با هرگونه تخلف و ناامنی برخورد قاطع می‌شود.
وی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در سواحل استان بوشهر و مرز دریایی خلیج‌فارس تصریح کرد: مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر یکی از مأموریت‌های مهم مأموران مرزبانی در سواحل استان بوشهر است و در این راستا از تجهیزات و امکانات پیشرفته بهره برده می‌شود.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی ۲ فروند لنج تجاری حامل کالای قاچاق در سواحل این استان خبر داد و بیان کرد: مرزبانان با اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند، ۲ فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را در سواحل استان بوشهر توقیف کنند.
خسروی با اشاره به کشف ۲ هزار و ۷۸۰ عدد انواع کالاها، تجهیزات خانگی و پوشاک از این دو شناور خاطرنشان کرد مأموران در بررسی از این شناور‌ها انواع ماشین لباسشویی، یخچال، کفش، پوشاک، پتو، لوازم آرایشی بهداشتی کالای خارج از عرف ملوانی و مازاد بر سهمیه کشف کنند.
وی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۳.۸ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: در این عملیات‌ها ۳ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی استان بوشهر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار