دوربین‌های نظارت تصویری پیرامون بندر بوشهر نصب شد

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت:۳۰ دوربین نظارت تصویری در محدوده دیوارهای پیرامونی بندر بوشهر نصب و راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ 17 August 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از مهر، عباس محمد صادقی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نصب دوربین‌های یاد شده با هدف تکمیل پوشش حفاظت الکترونیک محوطه‌های عملیاتی و اداری بندر بوشهر انجام شده است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه ایمنی و امنیت از مؤلفه‌های مهم عملکرد بنادر است افزود: با نصب این دوربین‌های نظارت تصویری به تحقق این مهم کمک وافری شده است.

وی گفت: تصاویر دوربین‌ها بر روی سامانه‌های مدیریت بندری قابل رؤیت بوده و مدیران می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز وضعیت بنادر را از حیث شاخص‌های مختلف مورد پایش و ارزیابی قرار دهند.

محمدصادقی افزود: با توجه به اهمیت نصب دوربین‌های نظارتی در سایر بنادر استان نیز به فراخور نیاز نسبت به نصب این دوربین‌ها اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه بنادر بوشهر از حیث میزان ایمنی و امنیت در فعالیت‌های شبانه روزی از بنادر پیشتاز کشور هستند اضافه کرد: بخش قابل توجهی از این دستاوردها در سایه پوشش حفاظت الکترونیک محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار