حسن پنج بار كتفش در آمد و آن را جا انداختند

کشتی گیر روسی الاصل ناجوانمردانه به کتف یزدانی ضربه زد

دکتر معتمد فدراسیون گفت که براى كتف جراحى شده حسن در كشتى فينال برنامه داشتند. من به عنوان يك جراح در كنار تشك مى‌ديدم كه روى دست راست و عمل شده حسن فشار مضاعف و غيراصولى مى‌آورد و برنامه دارد تا او را از كار بيندازد.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ 10 August 2024

کشتی روسی الاص ناجوانمردانه به کتف یزدانی ضربه زد

 
به گزارش تابناک مازندران ، پزشک معتمد فدراسیون کشتی اظهار داشت:
 برای حسن برنامه داشتند؛ کتف حسن ۵ بار در فینال در رفت
 
بر اساس این گزارش ، سهراب کیهانی، پزشک معتمد و جراح متخصص فدراسیون کشتی گفت: 
حسن يزدانى ۴ تا ۵ بار كتف دست راستش در حين مسابقه از جا در رفت كه با حضور پزشك جا افتاد. يك خطاى بد و فشار نادرست روى كتف حسن در اول مسابقه توسط حريفش باعث در رفتگى كتف راست يزدانى شد.
 
فکر می‌کنم براى كتف جراحى شده حسن در كشتى فينال برنامه داشتند. من به عنوان يك جراح در كنار تشك مى‌ديدم كه روى دست راست و عمل شده حسن فشار مضاعف و غيراصولى مى‌آورد و برنامه دارد تا او را از كار بيندازد.
 
براى يك ورزشكار يك بار هم كتف دست در برود، بايد به بيمارستان منتقل شود اما حسن پنج بار كتفش در آمد و آن را جا انداختند؛ آن هم در شش دقيقه زمان كه با غيرت درد كشنده آن را تحمل مى‌كرد تا شايد بتواند نتيجه مسابقه را عوض كند.
 
پایان تلخ / احتمال خداحافظی حسن یزدانی از کشتی

طبق شنیده ها، مشکل ‌کتف جراحی شده حسن یزدانی تا حدی از مبارزه دوم و به صورت شدیدتر از مبارزه سوم آغاز شد تا جاییکه کادر پزشکی مجبور شد از شب تا صبح با گذاشتن یخ، به هر شکل ممکن او را آماده فینال المپیک کنند.

فینال آغاز شد اما یزدانی در همان ثانیه های نخست  فهمید که این‌کتف سر ناسازگاری دارد و قرار نیست او را برای رسیدن به سکوی نخست المپیک و جابجایی همه رکوردهای تاریخی یاری کند.

یزدانی تا پای جان با یک دست جنگید اما گویی قرار نبود او بالاتر از تختی بایستد و رکورد جهان پهلوان کشتی ایران را بشکند!

با توجه به وضعیت وخیم کتف یزدانی شواهد و شنیده ها حاکیست، سال ها افتخارآفرینی یزدانی در کشتی ایران به پایان رسیده و او دیگر با این کتف نمی تواند به تشک کشتی و عرصه قهرمانی بازگردد.



 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار