بازتاب پروژه پژوهشگر مازندرانی با عنوان استفاده از ابزار‌های وب

کد خبر: ۱۱۸۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ 13 August 2024
بازتاب پروژه پژوهشگر مازندرانی با عنوان استفاده از ابزار‌های وب

 

پروژه پژوهشگر مازندرانی با عنوان استفاده از ابزار‌های وب دو، بعنوان روش نوین آموزشی برای یادگیری بازتاب جهانی داشته است.
استفاده از ابزار‌های وب دو، بعنوان روش نوین آموزشی برای یادگیری، برگرفته از پروژه و کتاب "استفاده از ابزار‌های وب دو در آموزش"، نوشته «حامد کیومرثی»، «حامد بابایی» و «ساموئل آلن» بازتاب جهانی داشته است. 

حامد کیومرثی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما در رامسر گفت: استفاده از ابزار‌های وب دو (Web ۲.۰) در آموزش مزایای زیادی دارد و از بسیاری جهات یکی از موثر‌ترین روش‌های آموزشی است. این روش برای کسانی طراحی شده است که مایلند درک گسترده‌ای از استفاده از ابزار‌های وب در آموزش داشته باشند. این روش یک راهنمای دقیق و ساختار یافته است که می‌تواند به عنوان یک روش مرجع مورد استفاده قرار گیرد.

کیومرثی در پاسخ به خبرنگار صدا و سیما در مورد توضیحات بیشتر درمورد کتاب افزود: پژوهشگر مرکز تحقیقات کشاورزی و مدرس امور بین الملل هستم و از آنجا که مرکز تحقیقات کشاورزی یک نهاد علمی و تحقیقاتی زیر مجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است و بیشتر یک نهاد تحقیقاتی محسوب می‌شود تا اجرایی و همچنین در راستای اهمیت اجرای کار‌های علمی با نگرش برون مرزی تصمیم گرفتم، این کتاب را به زبان انگلیسی تألیف کنم.

وی با بیان این که نگارش این کتاب راهنما حدود یک سال زمان برده است، گفت: نشریه ژاپنی CALL-EJ که یک نشریه کیو ۱ و در فهرست نشریات برتر آموزشی می‌باشد به معرفی این پروژه و کتاب پرداخته است. این کتاب می‌تواند به عنوان منبع راهنما برای محققان و دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد‌و بازتاب بین المللی گسترده‌ای داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار