پرداخت بیش از ۱۹۰میلیون تومان صدقه در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سوادکوه

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار این شهرستان در چهار ماهه نخست سال‌جاری، ۱۹۹ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳ 13 August 2024

پرداخت بیش از ۱۹۰میلیون تومان صدقه در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سوادکوه

 

به گزارش تابناک مازندران، رضا مومنی اعلام داشت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار در شهرستان سوادکوه در چهار ماهه نخست سال‌جاری، ۱۹۹ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

وی افزود: صدقات جمع‌آوری شده در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، معیشت، مسکن، فرهنگی در همین شهرستان برای نیازمندان هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه تصریح کرد: در شهرستان سوادکوه بیش از ۵ هزار صندوق اعم از خانگی، اماکن و معابر وجود دارد.

مؤمنی گفت: مردم متدین و نیکوکار این شهرستان علاوه بر پرداخت صدقه از طریق سنتی با استفاده از روش‌های جدید و نوین مانند تلفن همراه و ussd می‌توانند صدقه خود را پرداخت نمایند.

وی گفت: سوادکوهی‌ها می‌توانند از روش‌های نوین در پرداخت صدقات، از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری #01112*8877* و ارسال پیامک عدد ۱ به سرشماره #8877* استفاده نمایند و ما را در‌‌ خدمت‌رسانی سریع‌تر به نیازمندان کمک می‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: در سوادکوه ۸۵۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار