امام جمعه ایلام؛

اربعین وحدت قابل‌توجهی در جهان اسلام ایجاد کرده است/ زیارت با معرفت امام معصوم(ع) باید در این ایام بیشتر مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه ایلام گفت : زیارت با معرفت امام معصوم(ع) باید در این ایام بیشتر مورد توجه قرار گیرد که فراتر از پذیرایی از زائر، اسکان و تسهیل در تردد و درمان زوار است،
کد خبر: ۱۱۸۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲ 16 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار بیان داشت :  کسی که با شناخت و معرفت مرقد مطهر امام حسین(ع) را زیارت کند گناهان گذشته و آینده او آمرزیده خواهد شد.

وی افزود : جنایت هایی که صهیونیست‌ها امروز علیه ملت مسلمان فلسطین و غزه با حمایت آمریکا و اروپا انجام می‌دهند، باید تبیین شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد : این‌که صهیونیست ها بخواهند جبهه جدیدی به روی خود باز کنند و بخواهند کشور قدرتمندی مثل جمهوری اسلامی وارد جنگ کنند، جز نشانه استیصال و درماندگی آن‌ها چیز دیگری نیست، نتانیاهو جنایت‌کاری است که می‌داند اگر چنانچه آتش‌بس اجرا شود به‌خاطر جنایت‌های جنگی مورد محاکمه قرار خواهد گرفت وجدان‌های بیدار دنیا شاکی او هستند.

وی تاکید کرد :  رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است و می‌داند که اخلال در امنیت جمهوری اسلامی برای آن‌ها هزینه سخت و پشیمان‌کننده‌ای دارد، اسلام به ما دستور می‌دهد اگر با شما جنگیدند با آنها بجنگید، منطق مقابله به‌مثل یک منطق انسانی و قرآنی است و آن‌چه دشمن از ما تصور دارد و وعده صادق نشان داد که جمهوری اسلامی می‌تواند در هر زمان هر هدفی را که بخواهد مورد موشک‌ها و پهپادهای خود قرار دهد.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار  یاد آور شد : انتقام قطعی، بازدارنده، دردناک و فراموش‌نشدنی است، آنها می‌دانند پس از اینکه تشکیل حکومت داده‌اند، در مدت کوتاهی محکوم به نابودی خواهند بود و این وعده‌ی کتاب آسمانی یهود است و امروز زمان آن فرا رسیده و آنها به طور قطع، بهای خون کودکان مظلومی که می‌کُشند و نسل‌کشی که انجام می دهند را خواهند پرداخت.

وی تاکید کرد : امروز بیش‌ از هر زمانی نیاز داریم که در مساجد پناه بگیریم، در مقابل تهاجم نرم و فرهنگی دشمن، برای دین‌زدایی از جامعه، بهترین مأمن برای انسان‌ها و خانواده های که بخواهند دین خود را حفظ کنند، مسجد است که باید مساجد رونق پیدا کند.

امام جمعه ایلام گفت : سبک زندگی انسان مؤمن این است که مرتبط با مسجد است و بخشی از وقت خود را در مسجد سپری می‌کند. باید تلاش کنیم برای فعال کردن مساجد و این غفلت فراگیری که در زمینه حضور در مسجد داریم تغییر کند، همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند مسجد سنگر است و سنگرها را حفظ کنید، اگر کسی از سنگر بیرون بیاد در برابر تهاجم دشمن آسیب‌پذیر است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار