انتخاب مرز مهران به عنوان اولین انتخاب برای زیارت عتبات عالیات

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت:در 24 ساعت گذشته تعداد 207 هزار نفر از هموطنان از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند که از این میزان تردد 170 هزار نفر از مرز خارج و تعداد 37 هزار نفر وارد خاک کشور شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ 16 August 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد سبحان حسنی ، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته تعداد 207 هزار نفر از هموطنان از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند که از این میزان تردد 170 هزار نفر از مرز خارج و تعداد 37 هزار نفر وارد خاک کشور شده‌اند.

معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به روند افزایشی حجم تردد زائران، گفت: خوشبختانه تاکنون تردد زائران به آسانی و سهولت بدون هیچ گونه ترافیک انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: تاکنون با توجه به تعامل بسیار بالا با طرف عراقی و برگزاری نشست‌های متعدد در پایانه مرزی مهران، انتقال زائران به سمت پایانه زرباطیه عراق و عتبات عالیات به راحتی انجام می‌شود.

حسنی بیان کرد: تمام تلاش مسئولین استانی و کشوری بر این است که تا پایان کنگره اربعین؛ بهترین خدمات‌رسانی به زائران صورت گیرد.

معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به انتخاب مرز مهران به عنوان اولین انتخاب برای زیارت عتبات عالیات، گفت: خدمات‌دهی از طرف مواکب و ایستگاه‌های متعدد، افزایش ایستگاه‌های توزیع آب، افزایش سایبان‌ها و تعداد مه‌پاش‌ها، خدمات اورژانسی و امنیتی به صورت مداوم انجام می‌گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار