فرماندار فومن:

از چند هفته قبل اقدامات برای مقابله با آفات درختان تونل سبز فومن آغاز شد

کد خبر: ۱۱۸۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ 15 August 2024

فرامرز مرجانی فرماندار شهرستان فومن با اشاره به انتشار نامه دادستان فومن به استاندار گیلان جهت اقدام در راستای حفاظت از تونل سبز، گفت: توجه، حساسیت و دلسوزی رسانه‌ها در این امر سبب خرسندی است به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از فومن.
/وی با بیان اینکه طی هماهنگی ایجاد شده میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری فومن، از چند هفته قبل اقدامات لازم جهت مقابله با آفات درختان از جمله آبیاری و سم‌پاشی انجام شده است، اظهار داشت: متأسفانه افزایش دمای هوا و همچنین قرار داشتن بخش اعظمی از درختان تونل سبز در خارج از محدوده شهرستان فومن نیز مشکلاتی را در این مسیر به وجود آورد و مقابله با آفت و جلوگیری از خشک‌شدن درختان از توان و امکانات شهرستان خارج بود.

مرجانی با اشاره به انجام مکاتبات لازم با استاندار و مدیران مرتبط استانی جهت کمک به مقابله با آفات و نجات درختان صورت‌گرفته، تصریح کرد: مکاتبات دادستان شهرستان فومن نیز در همین راستا به جهت تسریع در اقدامات استانی بوده که از این بابت جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار شهرستان فومن با قدردانی از همراهی استاندار گیلان در این مسیر، خاطرنشان کرد: دکتر عباسی به‌صورت مستقیم پیگیر موضوع بوده و امیدواریم متولیان مرتبط استانی نیز هر چه سریع‌تر امکانات و کمک‌های لازم را به شهرستان برسانند تا از صدمه جدی به درختان تونل سبز فومن جلوگیری شود.

وی همچنین در پایان از حامیان دلسوز محیط زیست و درختان زیبای تونل سبز درخواست کمک همراهی و همکاری نمود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار