شهردار رودسر

اتمام پروژه روشنایی رودسر تا پایان شهریور

کد خبر: ۱۱۸۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴ 13 August 2024

اتمام پروژه روشنایی رودسر تا پایان شهریوراتمام پروژه روشنایی رودسر تا پایان شهریور

بنا به گزارش خبرنگار تابناک گیلان شهردار رودسر با تبریک روز خبرنگار به فعالان  عرصه خبر ،با تشکر از زحمات آنها در انتقال مشکلات مردم و سیستم اجرایی اظهار داشت:
 خبرنگاران نقش اصلی را در جهاد تبیین دارند 
مازیار صفایی در ادامه، پروژه های انجام شده این شهرستان  را در مدت ۲ سال و ۱۰ ماه مدیریت خود در سمت شهردار رودسر به شرح زیر بیان کرد:
 همه توانم این بود که خدمات گذشتگان را که  در این سمت آمدند ادامه دهم و تلاشم این بود که حداکثرها را به اجرا بگذارم و سطح انتظارات مردم را بالا ببرم  ،شهر ما که تا سال  ۱۴۰۰به شهر تاریک معروف بود بااستارت   پروژه روشنایی  دراین سال ،اکنون  درپایان تابستان با بلوار قدیم شرقی بلوار نیایش و بلوار شورا این پروژه برای همیشه بسته خواهد شد و فقط در آینده بحث تعمیرات، سرویس و نگهداری آن است که به همان اندازه اهمیت دارد.
صفایی درموردبافت فرسوده این شهرگفت:
  جزو معدود شهرهای استان گیلان هستیم که پروژه آسفالت در معابر پارکی بافت فرسوده را به اتمام رساندیم و در این بافت، پروژه آسفالت معابر پارکی نداریم و وارد پروژه آسفالت مضمحل  شدیم درسیدر محله، خیابان هجرت بخشی از خیابان شهدا با تخصیص قیر رایگان این خدمات را به آنها رساندیم.
تمام تلاشمان رابرای طرح تفضیلی بافت تاریخی رودسرانجام دادیم این طرح رابه مرحله اجرادرآوردیم .مواردابلاغ شده دراین بافت براساس طرح تفضیلی است و نظرات شخصی اعمال نمیشود. حدود۳۷ درصدمساحت بافت تاریخی هم نشانی بابافت تفضیلی داردکه رونقی درساخت وسازخواهدیود.
شهرداررودسر درمورد آبگرفتگی  وهدایت آبهای سطحی گفت:
 خیابان انقلاب ،خیابان گلزار،  ابتدای شهرک شهید انصاری و خود ۷۲ تن نقاطی بودند که آبگرفتگی داشتند پروژه های رفع آب های سطحی باعث شد درمواقع بحرانی مزاحمتی برای مردم نباشد.البته درکوچه های ۷۲ تن ابگرفتگی داریم وبایدحل شود.
صفایی در مورد ساختن پارکهای رودسر و اینکه سالها پارکی ساخته نشده بود گفت:
 پارک بهار نارنج در شهرک انصاری در میدان بازارچه مستهلک بود، در گسکر محله ، وپارک مسافر  که بروزرسانی  شدند ، پارک کودک پارک ملت استارت خورده و تا آذر ماه امیدواریم که در اختیار مردم قرار بگیرد، پروژه پیاده راه پارک ملت جنب ساحل رودخانه کیارود بسیار زیبا است و بحث تفریحی مردم رودسر را اقناع می کند که در شهریور ماه امکان استفاده از آن را پیدا خواهند کرد .
شهردار رودسر در رابطه با تعریض خیابان ها اظهار داشت :
تعریض خیابان هجرت سالیان سال مطالبه مردم چافجیر بود که لوله گذاری انجام شد و هم اکنون مردم چافجیر دسترسی آسان دارند همچنین بار ترافیکی خیابان شهدا را کم کرده و از طرفی بحث نگرانی کشاورزان در تامین آب مزارع پایین دست حل شد.
 شهردار رودسر این شهر را تنها شهر استان گیلان خواند که ساحل شنی آن به مسافت ۹ کیلومتر روشن است و افزود:
 در بحث تجهیز ناوگان حمل و نقل اتفاقات خوبی در دو سال گذشته افتاده از جمله اینکه سازمان آتش نشانی رودسر دارای تجهیزات بسیار مدرنی در مقایسه با شهرداری های دیگر شده  تجهیزاتی مانند بالابر آتش نشانی که تا ۶ طبقه ساختمان را پوشش می دهد، تشک نجات این سازمان که تا ۱۰ طبقه آپارتمان را پوشش می دهد.
 صفایی آسفالت انجام شده در شهرستان رودسر را ۲۰۰ هزار متر اعلام کرد و اظهارداشت:
 مهمترین بحث عدالت در اجرای پروژه های آسفالت است از گسکر محله تا خیابان شهدا تا سرپل غربی پروژه آسفالت اجرا شد پروژه آسفالت کار کوچکی نبود مانند پروژه دانشگاه، سیدر محله ،خیابان هجرت، شهرک شهید انصاری درحد ی بود  که تاکسی های خط ۷۲ تن حاضر نبودند به سمت شهرک انصاری بروند.  همچنین  آسفالت پشت پمپ بنزین داخل محدوده شهری که به بلوار شورا متصل می شود.
 صفائی طراحی شهر بازی رودسر را در مراحل آخر ذکرکرد که در محل همین شهر بازی قدیم بوده وبه  فراخوان عمومی گذاشته خواهد شد.
شهردار رودسر  درمورد دو پروژه نیمه تمام استخر در این شهر  گفت :
در خیابان شهدای گمنام از سال ۹۲ پروژه استخر با  ۱۹درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود و با حل موانع امروز بالای ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال آتی قطعا بهره برداری خواهد شد، پروژه بعدی که ۶__۷سال با موانع برخورد کرده و در کمربندی رودسر ضلع جنوبی روبروی پمپ بنزین ارغوان است  که آن هم استارت خورده و در مرحله نصب سازه های فلزی می باشد.
شهردار رودسر در پایان اظهار داشت:
 به مردم این اطمینان را می دهم که تمام تلاش خودمان را در مجموعه شورای شهر و شهرداری برای رفاه حل مردم انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار