شهردار بندر کیاشهر

نصب دستگاه زباله سوز در بندر کیاشهر

کد خبر: ۱۱۷۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ 10 August 2024

شهردار بندر کیاشهر در گفتگوی اختصاصی با خبر نگارتابناک گیلان،
  ظرفیت این دستگاه را ۲۰ تن اعلام کرد و افزود:
 این دستگاه در مقیاس کوچک در تهران توسط شرکت های معتمد محیط زیست استانداردهای لازم را کسب کرده و آزمایشات لازم را انجام داده و هم اکنون در کیاشهر نصب شده است و با امضای تفاهم نامه ها و گرفتن مجوزهای لازم از اداره محیط زیست، اداره بهداشت و ... با پیش بینی هزینه ای بالغ بر ۱۰میلیارد تومان نصب خواهد شد.
عاطفی در ارتباط با مسئله تفکیک پسماند از مبدا گفت:
 آموزش های لازم در ۳۶۵  روز سال در محلات مختلف در حال انجام است و جمع آوری پسماند خشک به طور منظم انجام می شود تا جائیکه  درصد جمع آوری پسماند خشک  ۷درصد زباله است که بالاترین میانگین در استان را دارد.

 شهردار کیاشهر  با بیان این که مرکز دفن زباله موقت است و باید تعطیل شود افزود:
 با این حال روزانه خاک پاشی و سمپاشی انجام می گیرد و وضعیت بدی ندارد، تفکیک از مبدا ،پردازش در مقصد، تبدیل کود و نهایتا ویجکت سوز هم اجرا خواهد شد.
شهردار کیاشهر با اعلام اتمام پروژه پیاده راه کیاشهر و افتتاح آن بعد از ماه  صفر ، احداث رفیوژ میانی بلوار امیرکیاسر، دیواره گذاری حاشیه رودخانه سپیدرود، احداث پارک های محلی و اجرای آسفالت ،جدول گذاری و بحث تامین روشنایی را از دیگر پروژه های کیاشهر خواند.
عاطفی دربخش اعتبارات طرحهای عمرانی کیاشهرو افزایش دوبرابری این اعتبارات گفت:
اعتبارات طرح های عمرانی ما ۷۳ درصد بودجه ما می باشد که درنوع خود رکوردی است . بودجه ما ۱۸۵ میلیارد تومان می باشد که با افزایش دو برابری اعتبارات نسبت  اعتبارات عمرانی سال گذشته ۶۷ درصد و در سال جاری ۷۲درصد می باشد .
شهردار کیاشهر در خصوص طرح ساحلی و سالم سازی دریا و ایجاد امکانات لازم برای گردشگران افزود :
با رایزنی که با رییس پارک ملی بوجاق انجام دادیم و نهایتا ورود دستگاه قضایی موفق شدیم پارکینگ طرح سالم سازی را به ساماندهی برسانیم و همچنین مجوز نصب  ۲۰ آلاچیق را در فاز اول داریم که در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار