هدف همه ما تقویت انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت : انسجام و هماهنگی جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را مستاصل کرده است، بیداری جهان نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی از همه چیز ارزشمند‌تر است و در نهایت این فرهنگ مقاومت است که پیروز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ 08 August 2024

 انسجام و هماهنگی جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را مستاصل کرده است ، بیداری جهان نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی از همه چیز ارزشمند تر است و در نهایت این فرهنگ مقاومت است که پیروز می شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر :"سرهنگ علی اصغر فارسی" روز پنج شنبه ۱۸ مرداد ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، به جنگ ۳۰۰ روزه غزه که تاکنون ادامه یافته و اتفاقاتی که در فلسطین اشغالی افتاد، اشاره و اظهار داشت : در حال حاضر رژیم صهیونیستی از نقاط مختلف ضربه می خورد و جبهه مقاومت اثرگذار و متشکل برای دفاع از مردم غزه پای کار آمده است.

وی تصریح کرد:این انسجام و هماهنگی جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را مستأصل کرده است، با وجود نهایت حمایت آمریکا از این رژیم کودک کش و در اختیار قرار دادن انواع بمب ها و موکش ها تاکنون نتوانسته به اهداف خود از جمله آزاد سازی اسرا و از بین بردن حماس دست یابد.

فارسی بیان کرد : با وجود تمام تلاش ها رژیم صهیونیستی به هیچ دستاوردی دست نیافته و به پیروزی نرسیده است و در حال حاضر به بمباران مردم مظلوم غزه به شکلی وحشیانه و ترور اشخاص روی  آورده است.

وی اظهار تاسف کرد و گفت : رژیم صهیونیستی ترور را به عنوان تنها دستاورد بزرگ خود نشان داده تا از این وضعیت اسفناک نجات یابد.

این مقام‌ مسئول در ادامه گفت: ترور شهید "اسماعیل هنیه"، زمینه انتقامی سخت را ایجاد کرد که دستور آن را فرمانده معظم کل قوا صادر کرده اما عدم تحقق آن تاکنون در راستای عملیات روانی مد نظر است. 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه این انتقام سخت آغاز شده است، عنوان کرد: بازارهای مالی در آمریکا و اسرائیل به شدت افت کرده و باید گفت این جنگ آغاز شده است اما بخشی از آن در عرصه جنگ روانی و بخشی در عرصه جنگ نظامی است.

فارسی اعلام کرد : این انتقام سخت قطعا محکم تر و موثر تر و گسترده تر از سری قبل خواهد بود،  فرمانده معظم کل قوا نیز بر اینکه دشمن باید ضربه موثر تر بخورد، تاکید می کنند.

وی به شهادت ۶۰ نفر از افراد خانواده شهید هنیه و صبر و استقامت وی برای تحقق اهداف جبهه مقاومت اشاره و خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز کشته شدن افرادی بسیاری از رژیم صهیونیستی دستاورد بزرگی برای حماس بود پس نه تنها از بین بردن حماس محقق نشده بلکه قوی تر و بزرگ تر شده اند.

وی مطرح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری «اسرائیل، سگ نگهبان آمریکا در منطقه است.»، ترور در اوایل انقلاب شهدای بزرگی چون شهید مطهری، رجایی و بهشتی را از ما گرفت و لیدرهای اصلی انقلاب ابتدای کار به شهادت رسیدند اما با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، چرخ انقلاب متوقف نشده و با قدرت ادامه می دهد.

فارسی عنوان کرد: انقلاب قائل به افراد نیست؛ شخص ترور می شود اما افکار این شهدا ماندگار، انسان ساز‌ و جهاد ساز است و این خون ها باعث رویش ها و رشدهای جدید است که برای استکبار خطرناک است. 

وی خاطرنشان کرد: لبنان کشوری مقتدر، توانمند و اثرگذار است ،رژیم صهیونیستی جرئت مقابله با لبنان را ندارد و لبنان تجهیزات خود را لایه لایه نشان می دهد و آینده از آن انقلاب اسلامی است و به سمت ظهور امام زمان حرکت می کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ملایر تاکید کرد: یکی از رسالت های بزرگ خبرنگاران اشرافیت آفرینی برای مسئولان تصمیم ساز جامعه است ، مسئولان باید قدردان زحمات خبرنگاران باشند و تلاش های خبرنگاران، علاوه بر مسئولان برای مردم هم موثر و مفید است چرا که مشارکت مردم در اداره شهر و کشور از طریق همین اخبار و اطلاعات محقق می شود.

فارسی امیدآفرینی در‌ جامعه و خنثی سازی نقشه های دشمن از جمله عملیات فریب جنگ ترکیبی و شناختی را از جمله اهداف خبرنگاران برشمرد و اظهار کرد: هدف همه ما تقویت انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف است.

وی به نقش موثری خبرنگاران در این زمینه اشاره و افزود: البته اینکه ما راهی به عنوان راه درست انتخاب می کنیم اما ممکن است در تشخیص راه اشتباه کرده باشیم که این خسارتی سنگین است و در قرآن نیز به آن اشاره شده است. 

وی به ۱۶۵ شهید خبرنگار در غزه، ۲۴۴ شهید خبرنگار در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهید «محسن خزایی» و «هادی باغبانی» اشاره و اضافه کرد : در حوزه رسانه و فضای مجازی نیز ممکن است گاهی فکر کنیم رویکرد درست است در حالی که اشتباه است و بعدها ممکن است دچار خسارت شویم.

فارسی در ادامه با بیان اینکه برای راه اندازی سایت تیراندازی سیمیلاتور سپاه ناحیه ملایر حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: این سایت با داشتن سلاح های آرپی جی، قناصه و کلاش بعنوان پیشرفته ترین سایت سیمیلاتور غرب کشور، در حال حاضر برای استفاده عموم آماده شده است.

الهام قنائی ،خبرنگار

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار