جمع آوری ۹۵ خرده فروش در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از دستگیری و جمع آوری ۹۵ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر با اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲ 14 July 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از مهر؛ سرهنگ هادی کیان مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با محوریت پاکسازی پارک‌ها، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به مدت ۷۲ ساعت در تمامی نقاط شهرستان شاهین شهر و میمه اجرایی شد.

وی دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر و معتادان حامل مواد از سطح پارک‌ها و محلات و معرفی آنها به مرجع قضائی و جمع آوری ۶۵ معتاد متجاهر و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد را از دستاوردهای این طرح اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم و ارتقا امنیت گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار