توزیع ۳۶۰ دست کاپشن و شلوار بین دانش‌آموزان مناطق محروم اصفهان

-مسوول قرارگاه جهادی استان اصفهان گفت: لباس‌های اهدایی از طرف اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان شامل ۳۶۰ دست کاپشن و شلوار به دانش‌آموزان مناطق محروم است.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳ 17 July 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از مهر؛ مصطفی درستکار بعد از ظهر چهارشنبه در خصوص توزیع لباس بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۶۰ دست لباس شامل کاپشن و شلوار ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مناطق محروم استان اصفهان به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیون تومان از طرف اداره تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تهیه و تأمین و بین دانش‌آموزان کم‌تربرخوردار در نواحی و مناطق استان توزیع شد.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان اصفهان با بیان اینکه نحوه انتخاب این دانش آموزان بر مبنای شرکت در طرح شهید عجمیان است گفت: در مدارسی که طرح شهید عجمیان در آن‌ها اجرا می‌شود، از ظرفیت دانش‌آموزان به عنوان کارآموز استفاده شد و در پایان اجرای پروژه‌های بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس، میان این دانش آموزان لباس‌هایی به عنوان هدیه توزیع شد.

وی افزود: طرح شهید عجمیان و طرح محله ۲۰۲۰ از طرح‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در کل کشور هستند که در بخش‌های محروم مناطق ۴۱ گانه ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار در جریان است.

درستکار ادامه داد: طرح ۲۰۲۰ محله، در استان اصفهان شامل ۸۵ محله در ۱۸ منطقه و ناحیه استان است که طی آن، قرارگاه جهادی ضمن حضور در محله‌های هدف به انجام اقداماتی از جمله بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس و برطرف کردن نیازهای زیرساختی و تجهیزاتی مدارس و همچنین رفع نیازهای آموزشی و مشاوره‌ای و شناسایی دانش‌آموزان نخبه می‌پردازد.

وی تصریح کرد: ۵۵۰ معلم جهادی، ۱۲۵ دانشجومعلم، ۳۵ دانشجوی صنعتی و ۲۷۳ دانش‌آموز سمپادی در کل استان اصفهان شناسایی شدند که در حال خدمت رایگان به دانش آموزان در حوزه‌های آموزشی، مهارتی، مشاوره‌ای و.. هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار