مدیر روابط‌عمومی منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلانغرب خبر داد؛

برداشت غیرمجاز ریشه شیرین‌بیان در منطقه قلاجه گیلانغرب

مدیر روابط‌عمومی منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان گیلانغرب از برداشت غیرمجاز ریشه شیرین‌بیان در منطقه قلاجه گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳ 27 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، احسان صفری اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست با همکاری یگان حفاظت منابع‌طبیعی شهرستان گیلانغرب، در حین گشت‌زنی در منطقه قلاجه، به رد چرخ یک دستگاه تراکتور مشکوک، که پس از هماهنگی‌های لازم مشخص شد، تراکتور  مورد نظر درحال برداشت ریشه شیرین‌بیان غیرمجاز بوده است که جهت سیر مراحل قانونی، ضبط اموال مکشوفه و تنظیم پرونده تخلف به محیط‌زیست شهرستان انتقال داده شد.

 وی مردم را بهترین حامیان و حافظان منابع‌طبیعی خواند و افزود: همکاری مردم با منابع‌طبیعی و محیط‌زیست می‌تواند نقش کلیدی و اساسی در حفاظت از این مواهب الهی ایفا کند.

مدیر روابط‌عمومی منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان گیلانغرب، تصریح کرد: شماره تماس ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت منابع‌طبیعی و شماره تماس ۱۵۴۰ تخلفات محیط‌زیست، آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی در خصوص آتش‌سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی و قاچاق گیاهان دارویی می‌باشد، تا از ورود خسارات جبران‌ناپذیر به عرصه‌های منابع‌طبیعی و محیط‌زیست جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار