دبیر قرارگاه راهیان نور کرمانشاه:

اردوهای راهیان نور به سمت رویداد محور شدن می‌روند

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه از برنامه ریزی برای رویداد محور شدن اردوهای راهیان نور در راستای ارتقای کیفیت این اردوها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ 20 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، یونس عزیزی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور امسال رویداد محور خواهند شد، گفت: امسال بنا داریم اردوهای راهیان نور را بنا به اقتضای مناسبت های دفاع مقدسی برگزار کنیم. به عنوان مثال در سالروز عملیات مرصاد کاروان های راهیان نور داخل و خارج استان را به سمت یادمان مرصاد بفرستیم.

عزیزی ادامه داد: سالروز شکست حصر پاوه، سالروز عملیات مطلع الفجر و... از رویدادهای دفاع مقدسی شاخص استان کرمانشاه هستند که باید به مردم معرفی شوند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ‌تصریح کرد: یادمان‌های شاخص زیادی از جمله یادمان شهدای پاوه، یادمان مطلع الفجر و... داریم که باید در اردوهای راهیان نور به جامعه به خصوص نسل جدید معرفی شوند تا جامعه و جوانانمان بدانند مردم این استان به عنوان مرزداران کشور چه رشادت و از خودگذشتگی هایی در دفاع از خاک وطن داشته‌اند.

وی در ادامه با دعوت از کاروان های راهیان نور کشور برای حضور در یادمان‌ها و مناطق دفاع مقدسی استان کرمانشاه، تصریح کرد: یادمان ها و اماکن اسکان کاروان های راهیان نور برای حضور گسترده هموطنانمان از سراسر کشور هم به صورت کاروانی و هم به صورت شخصی در فصل تابستان آماده هستند.

وی ادامه داد: چهار فصله بودن استان کرمانشاه و آب و هوای خوب آن نسبت به جنوب و نیز برخورداری از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس ظرفیت خوبی برای حضور کاروانهای راهیان نور در فصل تابستان است و امیدواریم شاهد استقبال  کاروان‌های راهیان نور برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان باشیم.

عزیزی با اشاره به آغاز سال راهیان نور کشور در اردیبهشت ماه هر سال به صورت همزمان با سراسر کشور در ارتفاعات بازی دراز استان کرمانشاه، گفت: امسال این ویژه برنامه با حضور بیش از ۴۳ هزار نفری هموطنانمان برگزار شد.

عزیزی گفت: از ابتدای سال راهیان نور تاکنون بیش از ۱۷۲ هزار نفر از یادمان های استان کرمانشاه بازدید کرده و بیش از ۷۰ هزار نفر هم در اقامتگاه های راهیان نور استان اسکان داده شده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار