مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

ارائه خدمات ویژه‌ در مواکب مستقر در کرمانشاه برای اربعین حسینی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: خدمات ویژه‌ای به زائرین امام حسین (ع) توسط مواکبی که در کرمانشاه اسکان دارند ارائه می‌دهیم.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷ 27 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، محمد موحدی مجد اظهار کرد: همه ساله در شهر کرمانشاه در ایام اربعین حسینی پذیرای زائرین هستیم و پذیرای زائرینی هستیم که هم از مرز خسروی و هم از مرز مهران تردد می‌کنند و از شهر کرمانشاه عبور می‌کنند که در این صورت ما خدمات ویژه‌ای را به مواکبی که در کرمانشاه اسکان دارند ارائه می دهیم.

وی افزود: بخشی از نیروهای ما طبق برنامه هر ساله ما در شهر قصر شیرین و یا در پایانه مرزی خسروی مستقر می‌شوند و پیش بینی می‌شود که امسال صد نفر نیروی خدماتی در قصر شیرین و یا پایانه مرزی خسروی مستقر شوند.

 مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: باید از استان‌ها و شهرداری‌های مهم استفاده کنیم و احتمالاً با شهرداری اربیل به نتیجه برسیم که آنها هم نیروهای خود را مستقر کنند و همچنین شهرداری تهران که باید هماهنگی‌های لازم انجام گیرد که در نهایت این شهرداری‌ها زیر نظر شهرداری کرمانشاه در مناطق مربوطه مستقر شوند و خدمات رسانی داشته باشیم. 

موحدی مجد خاطرنشان کرد: تجهیزات و امکانات مناسبی در قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی فراهم شده است؛ تیم‌های اطفاء حریق و همکاران ما در سازمان سیما و منظر در آنجا فضاسازی مناسب دارند و اقدامات فرهنگی در سازمان فرهنگی انجام می‌شود و همچنین سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر هم خدمات جابجایی مسافرین را با پیش بینی حداقل یکصد دستگاه از شهرداری کرمانشاه داشته باشیم..

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار