اهدای ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد نکا

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: تعداد ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نکا اهدا شد. 
کد خبر: ۱۱۷۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ 27 July 2024

اهدای ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد نکا

 
به گزارش تابناک مازندران، رزمایش اهدای ۱۸ سری جهیزیه با حضور مرتضی رمضانی فرماندار ، نماینده بیت امام جمعه ، نادعلی جانشین فرماندهی سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان در کمیته امداد نکا برگزار گردید.
 
مرتضی رمضانی فرماندار شهرستان نکا در این مراسم با بیان اینکه، کمیته امداد در راستای کمک به محرومین و نیازمندان جامعه، خدمات بسیار شایانی را ارائه می‌دهد گفت: از جمله‌ی این خدمات، اهدای جهیزیه است که امروز ۱۸ سری جهیزیه با اعتبار یک میلیارد تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شده است که از ریاست و پرسنل کمیته امداد و خَیِّرین محترم تشکر می‌کنم که نوعروسان را راهی خانه‌های بخت کردند.
 
رمضان حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: تعداد ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نکا اهدا شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: ارزش هر سری جهیزیه که شامل؛ یخچال ، اجاق گاز، تلویزیون، جارو برقی و ماشین لباسشویی می‌باشد، به ارزش ۶۰ میلیون تومان و در مجموع به مبلغ  یک میلیارد تومان است.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان نکا ادامه داد: هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان و فرزندآوری خانواده‌های نیازمندان و مددجویان است.
 
حسینی با اشاره به اینکه، نوعروسان در کنار دریافت جهیزیه از دوره‌های آموزشی این نهاد در زمینه سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت‌های زندگی مشترک و شناخت احکام اولیه خانواده بهره‌مند گردیده‌اند.
 
وی گفت: کمیته امداد شهرستان نکا در سال گذشته، ۹۵ سری جهیزیه و هدیه داماد به دختران و پسران تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهدا کرد که خوشبختانه با اهدای جهیزیه‌های مذکور صف نوعروسان پشت نوبت دریافت جهیزیه به صفر رسیده است.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار