مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ؛

پایانه برکت ظرفیت ورود و خروج روزانه ۲ هزار دستگاه اتوبوس را دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت : پایانه برکت در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار روزانه گنجایش ورود و خروج بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس را دارد.
کد خبر: ۱۱۷۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ 25 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور بیان داشت :  با توجه به حجم مسافران و پیش بینی افزایش دمای هوا در ایام اربعین، اقدامات لازم در این پایانه در راستای رفاه حال زوار از جمله ایجاد سایه بان، برپایی موکب، اسکان موقت و استراحت زوار و تامین آب خنک انجام شده است.

وی افزود :  بر اساس تمهیدات انجام شده در ایام اربعین حسینی بیش از هفت هزار دستگاه اتوبوس کار جابجایی زوار از پایانه برکت به اقصی نقاط کشور انجام می دهند.

چشمه خاور ادامه داد : رزمایش ترافیک  با هدف اجرای اقدامات موثر برای روان‌سازی ترافیک در پایانه برکت و برنامه‌ریزی جامع برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی با استفاده از ناوگان اتوبوسی به نقاط مختلف کشور انجام شد.

وی مطر ح کرد : با هماهنگی پلیس راه نیز برای برطرف کردن مسائل و مشکلاتی که سال های گذشته در حوزه مدیریت سفر، ناوگان مسافری و مدیریت ترافیک وجود داشت با هماهنگی همه دستگاه های عضو کمیته حمل و نقل اربعین، اقدامات لازم انجام شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار