استاندار کرمانشاه: 

سرعت دسترسی به ارتباطات پایدار در کرمانشاه بیش از ۷۰ برابر شده است 

استاندار کرمانشاه گفت: سرعت دسترسی به ارتباطات پایدار در استان کرمانشاه بیش از ۷۰ برابر و در نقاط دیگر ۸۰ برابر و ۹۰ برابر نیز شده است. 
کد خبر: ۱۱۷۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸ 24 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی عصر امروز چهارشنبه (سوم مرداد ماه) در جلسه بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطی در پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عزیز، رئیس جمهور محبوب، آیت الله رئیسی و همه شهدای گرانقدر اظهار کرد: در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد هستیم که برای ما کرمانشاهی‌ها یک برگ افتخار دیگری است؛ یاد آن عزیزان و همه عزیزانی که در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی تا به امروز برای عزت و شرافت و کرامت ایران جان فشانی کرده‌اند را گرامی می‌داریم. 

وی افزود: در کوتاه ترین عبارت شاید آنچه که اتفاق افتاده است را در این عرصه، یک انقلاب و تحول بی‌نظیر بتوانیم نام ببریم؛ در این زمینه هم خدا قوت عرض می‌کنم به همه کسانی که در ایجاد این انقلاب در عرصه ارتباطی تلاش کرده‌اند. 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اصلی ترین مشوق ها و پیگیری‌ها مربوط به خود رئیس جمهور بود و زارع پور که افتخار ما هستند و در عرصه های علمی و جهادی سابقه درخشان دارند، در این عرصه هم یک خدمت ماندگار هم برای کشور و هم به طور خاص برای استان کرمانشاه خلق کرده‌اند.

وی ادامه داد: از آن روزی که آیت الله رئیسی در جلسه هیئت وزیران این مسئولیت را به بنده محول فرموده‌اند یک تأکید را به طور جدی در همان جلسه اشاره فرمودند و آن این بود که ما در استان کرمانشاه مسئله اشتغال را داریم و  مخبر در آن جلسه فرمود اشتغال، اشتغال، اشتغال. 

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: آنچه که امروز ما می‌توانیم از آن صحبت کنیم این است که طی ماه‌های گذشته از آن تاریخ تا به امروز با توجه به مجموعه بررسی‌ها و نیازسنجی‌ها آنچه که در کشور و استان کرمانشاه محقق و انجام شده است افتخارآمیز است. 

صحرایی گفت: برای ایجاد اشتغال مولد، مفید و ماندگار قطعاً در استان کرمانشاه نیاز به زیرساخت داشتیم و داریم؛ به همت دولت سیزدهم و با نگاه به خدمت صادقانه‌ای که در استان کرمانشاه مستقر بود، مجموعه‌ای از زیرساخت‌ها سکویی را برای شکوفایی بسیار ارزشمند بعدی آماده کرده است. 

صحرایی بیان کرد: در حدود ۲ هفته قبل با زحمت جناب آقای دکتر زارع پور و هیئت وزیران یک اتفاق بی‌نظیر دیگر در تاریخ استان کرمانشاه اتفاق افتاد و آن این بود که بودجه عمرانی سالانه استان کرمانشاه به پنج همت نمی‌رسد که حدود ۴۳ هزار میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: در یک مصوبه مبتنی بر پیگیری‌ها، تلاش‌ها و نیازسنجی‌ها در دو هفته قبل، بعد از یک مقدمه طولانی طی شده ۳۰ همت بودجه برای یکی دیگر از زیر ساخت‌های استان کرمانشاه یعنی تکمیل راه آهن کرمانشاه به خسروی اتفاق افتاد که بیش از ۶ برابر بودجه سالانه استان است. 

وی اضافه کرد: در طول این مدت گاز، برق، آب تعلیم و تربیت هر کدام اتفاقات زیر ساختی مبنایی شکل گرفته است که امید است از این به بعد شرایط را برای ایجاد یک شغل ماندگار فراهم می‌کند. 

صحرایی عنوان کرد: در این ایام و ماه‌های قبل و سال های اخیر مکرر در سطوح مختلف دیدیم که در خصوص استفاده دامنه جهانی ارتباطات صحبت می‌شود؛ ما در جهان، عالمانه و مبتنی بر نیاز و اراده و خواست خودمان ارتباط مفید برقرار می‌کنیم؛ آیت الله رئیسی و گروه و تیم صادق و جهادی آن بزرگوار یک چنین سوغاتی هایی را برای کشور از جمله استان کرمانشاه آورد‌‌ه‌اند.

استاندار گفت: سرعت دسترسی به ارتباطات پایدار در استان کرمانشاه بیش از ۷۰ برابر و در نقاط دیگر ۸۰ برابر و ۹۰ برابر نیز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری هایی که جامعه مدیران استان کرمانشاه و کشور انجام می‌دهند از این به بعد عرصه‌های خوبی برای اشتغال و برای انواع و اقسام استفاده‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی فراهم خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار