سرپرست حفاظت محیط‌زیست کرمانشاه:

سرپرست حفاظت محیط‌زیست اسلام‌آباد غرب معارفه شد

سرپرست حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه از معارفه سرپرست حفاظت محیط‌زیست شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ 24 July 2024
سعید دزفولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: طی حکمی طهمورث سلیمانی به عنوان سرپرست  حفاظت محیط‌زیست شهرستان اسلام‌آباد غرب منصوب و از زحمات مجتبی قنبری رئیس قبلی قدردانی شد.
 
وی افزود: مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و پیشین حفاظت محیط‌زیست شهرستان اسلام‌آبادغرب روز گذشته سه‌شنبه (۲ مردادماه) با حضور معاون فرماندار این شهرستان، همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس بازرسی و مدیریت عملکرد و فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه، در محل دفتر فرمانداری شهرستان اسلام‌آباد غرب انجام شد.
 
سرپرست حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه، تصریح کرد: در این مراسم معاون فرماندار اسلام‌آباد غرب با تأکید بر اینکه جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت، در نظام جمهوری اسلامی ایران شأن یک مسئول در میزان خدمتگزاری صادقانه به مردم است.
 
وی بیان کرد: مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات موجودند بنابراین مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.
 
وی در ضمن بیان این مطلب که با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم برای رفع مشکلات و معضلات محیط‌زیست شهرستان اسلام‌آبادغرب گام‌های اساسی برداریم، عنوان‌کرد: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعارزدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود، که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.
 
دزفولی‌نژاد افزود: در پایان این جلسه طهمورث سلیمانی بعنوان سرپرست  حفاظت محیط‌زیست  شهرستان اسلام‌آباد غرب معارفه و از زحمات مجتبی قنبری رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار