ثبت‌نام ۳۰۰۰ کرمانشاهی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از ثبت نام بیش از سه هزار کرمانشاهی در سامانه سماح برای شرکت در پیاده روی اربعین، از ابتدای محرم تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ 23 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سعید کریمی خو با اشاره به گذشت دو هفته از شروع ثبت نام در سامانه سماح، اظهار کرد: ثبت نام برای پیاده روی اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه سماح از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا زمان اربعین ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: طی مدت دو هفته گذشته حدود سه هزار و ۲۶ کرمانشاهی برای شرکت در پیاده روی اربعین در این سامانه ثبت نام کرده‌اند. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کسانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند حتما باید در سامانه سماح ثبت نام کنند، گفت: در این سامانه زائرین زمان رفت و برگشت و مرزی که از آن تردد خواهند داشت را مشخص خواهند کرد. 

وی ادامه داد: زائرین باید در این سامانه پوشش بیمه‌ای خود را در قالب یکی از سه بسته قیمتی شامل ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومانی انتخاب کنند. 

کریمی خو تصریح کرد: براساس اعلام بانک مرکزی پرداخت ارز زیارتی زائرین اربعین نیز از هفتم مرداد توسط هفت بانک عامل آغاز خواهد شد. 

وی به افراد مبتلای به بیماری‌های صعب العلاج، دیابت، آسم، زنان باردار، افرادی بالای ۶۵ سال و ... توصیه کرد که از ثبت نام در سامانه سیاح و شرکت در مراسم اربعین خودداری کنند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار