مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد؛

پیش فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت از مرز خسروی کرمانشاه 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ایاستان کرمانشاه، از آمادگی ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان برای جابجایی زائران اربعین و  پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت از مرز خسروی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ 23 July 2024
سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، ضمن آماده‌باش ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین شهری استان، در خصوص جابجایی برای موج بازگشت زائران، اظهار کرد: پیش‌ فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت از مرز خسروی کرمانشاه در دستور کار است.
 
وی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و جابجایی زائران، از آماده‌باش ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون شهری کرمانشاه، برای جابجایی زائران یاد کرد.
 
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تصریح کرد: تعداد ۹۹۷ دستگاه سواری، ۸۱۹ دستگاه مینی‌بوس و ۱۷۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران آماده است.
 
کهریزی ادامه داد: مقرر شده امسال از ظرفیت مسافربرهای شخصی نیز با نظارت فرمانداری‌ها استفاده شود.
 
وی با اشاره به اینکه کمبودی به لحاظ ناوگان نداریم، عنوان کرد: بگونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در موج رفت و خصوصاً برگشت مشکلی برای جابجایی زائران به وجود نیاید تا شاهد معطلی زائران در پایانه مرزی خسروی نباشیم.
 
کهریزی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در این ایام جابجایی زوار اربعین به گونه‌ای مدیریت خواهد شد که برای تردد مسافران به سایر مقاصد کشور نیز مشکلی از نظر کمبود ناوگان وجود نداشته باشد.
 
وی با بیان اینکه هر ساله بیشترین دغدغه برای موج برگشت زائران است، یادآور شد: برای موج برگشت زائران از پایانه مرزی خسروی نیز پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط در نظر گرفته شده که زمان پیش‌فروش بلیط‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: : ۳۰ درصد از پیش فروش بلیط‌ها مربوط به ناوگان حمل‌ونقل کرمانشاه و ۷۰ درصد ناوگان سایر استان‌ها است.
 
کهریزی در پایان با بیان اینکه در ایام اربعین عمده تردد زائران از مرز خسروی مربوط به زائران استان‌های شمالی، شمال‌غربی و مرکز کشور است، خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای جابجایی زائران در این مسیرها وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار