شهردار شاندرمن:

شهرداری شاندرمن با وجود مشکلات و معضلات زیاد در صدد ایجاد عملکرد مناسب برای رشد وتعالی و توسعه عمران شهری است

کد خبر: ۱۱۷۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶ 15 July 2024

شهرداری شاندرمن با وجود مشکلات و معضلات زیاد در صدد ایجاد عملکرد مناسب برای  رشد وتعالی و توسعه عمران شهری استشهرداری شاندرمن با وجود مشکلات و معضلات زیاد در صدد ایجاد عملکرد مناسب برای  رشد وتعالی و توسعه عمران شهری است

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از ماسال مهندس اسدی در نشست با فرماندار شهرستان گفت با توکل به خدا و پشتوانه فرماندار محترم  و نیز ایجاد برنامه ریزی های مجدانه در حوزه عمرانی بهتر عمل خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه موضوعات مختلفی در شهر وجود دارد وبرنامه معابر و رفع ایرادات روشنایی شهری  از اقدامات اولیه بوده گفت با توجه به انباشت ۱۴۰تن زباله به طور مقطعی در شهر، باعث کدورت ونگرانی  مردمی شده که با لطف خداوند وهمکاری پرسنل شهرداری کل زباله انتقال داده شده است. وافزود: در حال حاضر زباله های روزانه انباشت وپس از یک روز تخلیه خواهد شد.

وی گفت راه اندازی سایت دپوی زباله و نگهداری سگهای ولگرد از برنامه های اصلی است که امیدواریم در آینده نزدیک با تهیه زمین مورد نظر این اتفاق که از دغدغه های مردمی نیز می باشد مرتفع شود.
مهندس اسدی با بیان اینکه اقدامات اساسی و اجرایی در رفع معضلات شهری موجب مدیریت بحران خواهد شد بیان کرد زیر ساختی در حوزه شهری وجود دارد که برای ایجاد طرح گردشگری و درآمد پایدار و جاذبه گردشگری  کمک شایانی خواهد کرد.
وی به اجرای مصوبات کنترل آبهای سطحی و اگوی شهری در صدور پروانه های ساخت اشاره داشت وبیان کرد آسفالت معابر شهری  و  اتمام پروژه های نیمه کاره در دستور کار است.
شهردار شاندرمن در خاتمه با اشاره به اعتبار و منابع محدود در حوزه عمران گفت:خوشبختانه با  تعامل خوبی که میان مجموعه شورا و شهرداری برقرار است امیدواریم بتوانیم با استفاده از منابع محدود بیشترین بازدهی را در حوزه زیر ساخت های عمرانی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار