سردار عزیز اله ملکی فرمانده فراجا استان گیلان به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی فراجا با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با مهندس حامد دائمی دیدار نمود

سردار عزیز اله ملکی فرمانده فراجا استان گیلان به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی فراجا با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با مهندس حامد دائمی دیدار نمود

کد خبر: ۱۱۷۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ 14 July 2024

سردار عزیز اله ملکی فرمانده فراجا استان گیلان به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی فراجا با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با مهندس حامد دائمی دیدار نمود به گزارش تابناک گیلان.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه گران‌ترین کالا در سبد هزینه خانوار موضوع مسکن است که قسمت عمده هزینه‌های سبد خانوار را به خود اختصاص داده است، گفت: نیروی انتظامی باید تنها دغدغه آرامش جامعه را داشته باشد. این وظیفه خطیر، برعهده پلیس است اما ما هم این وظیفه را داریم که به سهم خودمان تلاش کنیم تا دغدغه کارکنان نیروی انتظامی را کاهش دهیم.
وی از نقش ویژه پلیس در تامین امنیت و آرامش خانواده ها تقدیر نمود و اظهار کرد: امنیت بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ایران است که با تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران امر به ارمغان آمده است.
مهندس دائمی در این دیدار با تقدیر از خدمات فراجا در حفاظت از حریم روستاها و تعامل با بنیاد و برخورد قاطع با سودجویان اضافه کرد: رعایت خط قرمزها در حریم روستاها زمینه ساز توسعه بیشتر روستایی است ، نیروی انتظامی در این عرصه همکاری مناسبی با بنیاد مسکن داشته است.
وی با اشاره به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر افتتاح حساب 100 و تاسیس بنیاد مسکن نقلاب اسلامی افزود: هدف امام خمینی (ره) از افتتاح حساب ۱۰۰، تهیه مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه بوده است. مهندس دائمی گفت: رسالت اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به اقشار کم درآمد جامعه و محرومیت‌زدایی است.
در این دیدار سردار ملکی، بنیاد مسکن را ثمره انقلاب اسلامی دانست و گفت: تاکنون حساب ۱۰۰ امام منشا خیرات و حسنات بیشمار بوده و در سایه ‌این حساب و شکل گیری بنیاد مسکن در کنار ساخت، کمک رسانی به خانواده‌های نیازمند را در اجاره، رهن، تعمیر و تجهیز واحد‌های مسکونی شاهد بودیم.
وی افزود: نیروی انتظامی باید تنها دغدغه آرامش جامعه را داشته باشد و این وظیفه خطیر برعهده پلیس است، ولی ما هم این وظیفه را داریم که به سهم خودمان تلاش کنیم تا دغدغه کارکنان نیروی انتظامی را کاهش دهیم. 
 فرمانده فراجا گیلان در ادامه گفت:  امیدواریم بتوانیم بزودی در چهارچوب مستندات و قوانین موجود و تعاونی مسکن فراجا استان از ظرفیت فنی بنیاد مسکن در ایجاد سرپناه برای کادر خود اقدام نماییم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح از سوی سردار عزیز اله ملکی فرمانده فراجا استان گیلان از مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار