پوشش ۱۸۰ امدادگر هلال احمر قم در تاسوعا و عاشورا

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم گفت: ۱۸۰ امدادگر این سازمان، با استقرار در حرم حضرت معصومه(س) و هیات‌های بزرگ استان، مراسم روزهای تاسوعا و عاشورا را پوشش امدادی می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ 14 July 2024

به گزارش تابناک قم، امیرحسین علیمردانی روز یکشنبه درگفت و گویی افزود: همچون سال‌های گذشته هلال احمر برای ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) در روزهای تاسوعا و عاشورا در پست‌های از پیش تعیین شده مستقر می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این راستا، ۹۵ نیروی پزشک، پرستار و امدادگر خواهر و برادر در روزهای تاسوعا و عاشورا نسبت به پوشش امدادی مراسم های سطح استان اقدام می‌کنند.

وی با تاکید بر این که حضور تیم‌های امدادی تنها مختص روزهای تاسوعا و عاشورا نیست، ادامه داد: علاوه بر این، تعداد ۸۵ نیرو نیز روزانه هیات‌های بزرگ استان را از ابتدای محرم پوشش امدادی می‌دهند.

علیمردانی بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس از جمله تجهیزات امدادگران هلال احمر می‌باشد.

به گفته وی، نیروهای امدادگر هلال احمر در بقعه خواهران و برادران، ایوان آیینه و ایوان طلا حرم حضرت معصومه(س) به همراه اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و موتورولانس مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: در پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر قم نیز تیم های امدادی حضوری فعال دارند تا به مسافران در محورهای مواصلاتی استان خدمت رسانی کنند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار