پرداخت ۳۰۰۰ میلیارد ریال برای نهضت‌ ملی مسکن قم

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ۳۰۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی و برق رسانی پروژه‌های نهضت‌ ملی مسکن قم پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ 13 July 2024

به گزارش تابناک قم، حسین رنجیرانی فراهانی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جلسه شورای تامین مسکن استان قم، اظهار داشت: در این جلسه در خصوص زیرساخت‌های سایت نهضت ملی مسکن مواردی پیگیری شد که بر اساس آن از محل صندوق ملی مسکن 150 میلیارد تومان برای اداره آب و 150 میلیارد تومان به اداره برق بابت یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی پرداخت شد تا بتوانند همه خریدهای ضروری آبرسانی و برق رسانی استان را انجام بدهند.

وی افزود: موازی با این امر از سهم یک سوم استان سازمان برنامه 238 میلیارد تومان با تخصیص بیش از 85 درصد در سال 1402، به این دو دستگاه اعتبار داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم‌ گفت: با 150 میلیارد تومانی‌هم که سابقا تامین شده، باید این دو اداره مسائل ضروری و اولیه سایت حوزه مسکن در حوزه آب و برق را تکمیل کنند.

زنجیرانی فراهانی به اسناد اخذ شده 600 مورد در شهرستان جعفرآباد و 109 مورد در شهر دستجرد اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیر هستیم‌ تا بتوانیم بحث متقاضیان بومی که در جعفر آباد ثبت نام کرده بودند را تخصیص پروژه بدهیم.

وی گفت: پیشرفت پروژه‌های ملی مسکن در این 12 تا سایتی که داشتیم‌ و مسائل بانکی که عمدتا بحث پرداخت سهم الشریکی دارند دنبال شده است‌. در تلاشیم تا یک سری پروژه‌هایی که به بانک وصل نشدند و حدود سه هزار واحدی که در مرحله تکمیل مدارک و دفترخانه است را بتوانیم در هفته های آتی وصل کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار