آماده‌باش کامل برای ایام عاشورا و تاسوعا در قم

مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم از آماده‌باش کامل مدیریت پسماند در ایام عاشورا و تاسوعا خبر داد .
کد خبر: ۱۱۷۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ 14 July 2024

آماده‌باش کامل برای ایام عاشورا و تاسوعا در قم

به گزارش تابناک قم، سید عبدالله میرابراهیمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه عزاداری سالار شهیدان، با تشریح برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اقدامات سازمان در این ایام اظهار داشت: جلسات هماهنگی با پیمانکاران بخش مدیریت پسماند در خصوص آمادگی کامل آن‌ها صورت گرفته و این بخش با حداکثر ظرفیت و توان در حال آماده‌باش خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم اضافه کرد: سازمان مديريت پسماند نیز برنامه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را با نصب بنر در قسمت‌های مختلف شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه بیشتر آلودگی‌ها مربوط به پراکندگی ظروف یک‌بارمصرف حاصل از برپایی ایستگاه‌های صلواتی است، گفت: با هماهنگی معاونین خدمات شهری مناطق هشتگانه شهرداري، از کلیه هیئات مذهبی که اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی می‌کنند درخواست شده تا نسبت به تحویل کیسه‌های زباله و بنرهای اطلاع‌رسانی از این سازمان اقدام کنند.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک  نیز در قسمت‌های مختلف شهر  مستقر خواهند شد تا نسبت به پاک‌سازی محوطه‌های آلوده و جمع‌آوری پسماندها اقدام کنند.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم اضافه کرد: با هدف حفظ نظافت و پاکیزگی، کارتن پلاست و مخازن ذخیره‌سازی بین ایستگاه‌های صلواتی توزیع می‌شود .

وي با اشاره به اهميت تبليغات محيطي با موضوع حفظ نظافت شهر در این ایام، تصريح كرد: بنرهاي اطلاع‌رسانی با موضوع حفظ پاكيزگي و نظافت شهري تهيه و آماده توزيع بين ایستگاه‌های صلواتي سطح شهر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار