رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد؛

حضور محسوس تیم‌های خدمات‌رسان در جاده‌های کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور محسوس تیم‌های خدمات‌رسان در جاده‌های استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 15 February 2024

عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به بارش رخ داده از شب گذشته تا کنون، جاده‌های استان لغزنده است و در گردنه‌ها نیز گاهی مه گرفتگی را شاهد هستیم.

وی افزود: این ۲ مورد موجب کاهش ایمنی و بروز مخاطرات در سفرها می‌شود، به همین دلیل از هم‌استانیان تقاضا داریم که تا روز شنبه که بارندگی کاهش می‌یابد از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز در حال اجرای طرح زمستانی هستیم، حضور تیم‌های ما کاملا محسوس و قابل رویت است.

وی اضافه کرد: در جاده‌ها و گردنه‌های اصلی بالغ بر یکصد تیم در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس در جاده‌ها حضور دارند و خدمات ترافیکی را به امداد خواهان ارائه می‌کنند.

زارع خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید سبب می‌شود که رانندگان دقت بیشتری را در زمان رانندگی داشته باشند و اگر اضطراری برای سفر دارند، تجهیزات لازم را با آمادگی قبلی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین لازم است از سالم بودن چراغ‌ها و برق‌های خودرو و لاستیک‌ها اطمینان حاصل کنند، لیز خوردن خودروها به ویژه در پیچ‌ها محتمل است، بنابراین رانندگان باید سرعت مطمئنه، دقت رو به جلو ورعایت فاصله طولی متاسب را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار