شهردار کرمانشاه خبر داد؛

نصب سرعت کاه‌های آسفالتی در۱۲ نقطه کرمانشاه

شهردار کرمانشاه از اجرای دوازدهمین سرعتکاه آسفالتی درجهت ایمن سازی محورها و معابر اصلی و پر تردددر کمربندی غربی و شرقی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹ 17 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، نادر نوروزی با اشاره به اجرای دوازدهمین سرعتکاه آسفالتی درجهت ایمن سازی محورها و معابر اصلی، اظهار کرد: در این راستا با توجه به لزوم تأمین ایمنی معابر برای عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات جرحی و خسارتی دوازدهمین سرعت‌کاه آسفالتی به درخواست شورای ترافیک و نیاز سنجی ترافیکی در این مسیر نصب شد.

وی افزود: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و امنیت شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی در محورهای عبوری این عملیات تا نصب سرعتکاه‌ های مورد نیاز و تابلوهای مربوطه دیگر در نقاط شناسایی شده ادامه دارد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در معابر عمومی و عبوری سطح شهر و اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از پاییز، تصریح کرد: به‌منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر عبوری طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیکی، عملیات جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر اجرا شد.

نادری عنوان کرد: نصب ۶۰ تابلو در محل‌ها و معابری همچون بلوار کمربندی غربی و شرقی رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده و ۳۰ چراغ چشمک زن در سطح شهر در این روند انجام خواهد گرفت.

این مسئول در پایان از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری خبر داد و اضافه کرد: نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، زمینه‌ساز ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره‌رو است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار