مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه لازم است و جوانان ما باید با شهدا آشنا شوند.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ 17 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، زهرا جانجانی امروز (۲۷ شهریور ماه) در اجلاسیه یک هزار و ۱۳ شهیده استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جوانان خود را با شهدا راه و روش شهدا آشنا کنیم، تکالیفی که خانم‌ها بر عهده دارند در بحث تربیت فرزندان و آشنایی فرزندان با شهدا بیشتر از آقایان بوده، مکتب ایثار و شهدا نباید فراموش شود.

وی افزود: استان کرمانشاه از نظر کسوت شهیدی زن دومین استان کشور است، بانوان شهیدی که پشت جبهه ها همگام با مردان تلاش کرده و در پشتیبانی و پرستاری نقش داشتند.

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه تصریح کرد: اگر امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم، از قدرت‌های برتر منطقه هستیم و رهبر جبهه مقاومت هستیم به خاطر ایثارها، رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌هایی است که برادران ما داشتند.

وی ادامه‌ داد: از اتفاق و برگزاری یادواره های شهدا در سطح استان، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری به یاد شهدا و تجلیل از بانوان جانباز بخشی از  فعالیت‌ها بود.

جانجانی اضافه کرد: چاپ تمبر یادبود زنان شهیده، برگزاری میزهای خدمت پزشکی و مشاوره حقوقی به یاد شهدا و تألیف کتاب نیز انجام شده است.

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: اهدای جهیزیه و سیسمونی و اهدای بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند به یاد شهدا از اقدامات دیگر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار