استاندار کرمانشاه:

تعلیم و تربیت باید مانند یک زنجیره به هم پیوسته در سطوح مختلف بررسی شود

استاندار کرمانشاه گفت:تعلیم و تربیت باید مانند یک زنجیر به هم پیوسته در سطوح مختلف بررسی شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷ 15 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد‌طیب صحرایی امروز (۲۵شهریورماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در مدرسه پیوند برگزار شد، اظهار کرد: بهار تعلیم و تربیت در پیش است و در این راستا از همکارانی که برای تمهیدات یک شروع خوب در مدارس استان همکاری می‌کردند قدردانی می‌کنیم.
 
وی افزود: همه می‌دانیم شروع یک سال تحصیلی موفق مقدمات مفصلی را می‌طلبد که تاکنون با همکاری مجموعه‌ها در استان وضعیت خوبی داشته‌ایم و امید است این نشاط و انگیزه تا پایان سال تداوم یابد.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تعلیم و تربیت باید مانند یک زنجیره به هم پیوسته در سطوح مختلف بررسی شود همکاران نهضت سوادآموزی نیز مدنظر بوده و تلاش‌های آنان نیز شایسته تقدیر است.
 
صحرایی تشریح کرد: در صورت همکاری مرتبط با فضای تعلیم و تربیت در استان با آموزش و پرورش اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد.
 
وی ادامه داد: به همین دلیل مصوب شد تعدادی از دستگاه‌ها که می‌توانند بیشترین کمک را به آموزش و پرورش داشته باشند در این امر کمک‌رسانی کنند.
 
استاندار کرمانشاه گفت: اگه مدارس گام به گام با مجموعه‌هایی مانند کتابخانه‌ها رشد نکنند یک حلقه مهم را از دست خواهد داد و به همین دلیل ارتباط مؤثر  با مجموعه‌های اینچنینی ضروری است.
 
وی تشریح کرد:برای اجرای تفاهم‌های مذکور یک توان بسيار قوی و مبارک می‌تواند به کمک آموزش و پرورش بباید که این مکمل بسيار مهم موضوع خانواده است.
 
استاندار کرمانشاه در پایان بیان کرد: جایگاه خانواده باید مشخص باشد که نتیجه مطلوب به دست بیاید، مدرسه به هیچ عنوان نباید خود را جایگزین خانواده کند، ما در بهترین شرایط باید تلاش کنیم که معین‌های خوبی برای خانواده باشیم و بنابراین اولیا نقش بسیار مهمی در این عرصه دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار