استاندار کرمانشاه؛

قهر و غضب ما در برابر آمریکا فروکش نخواهد شد

استاندار کرمانشاه گفت: هیچ‌گاه قهر و غضب ما در برابر دشمن فروکش نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ 17 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در سی‌وششمین همایش بزرگ وحدت با شعار "وحدت امت‌اسلامی، نجات غزه مظلوم" امروز (۲۷ شهریورماه)، اظهار کرد: آیات قرآن می‌فرماید همه ی قرآن و دین را باید بپذیریم، خداوند یک دین جامع برای سعادت بشر عنایت فرموده و ما موظف به اطاعت کل دین هستیم.
 
وی افزود: این ایام توجهات خوبی به سمت ابراز عشق و ارادت اولیا الهی داریم و این شرط قطعی از خداوند می‌دانیم و اطاعت بدون تبری نمی‌شود.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خط تبری را خود خدا به ما نشان داده است، اگر در یک طیفی دوستان و دشمنان را ببینیم، ابتدای صف دشمنی بدون رفاقت با جامعه ایمانی مشرکان و یهود لجوج است.
 
صحرایی در ادامه گفت: ما در شرایطی زندگی می‌کنیم که باید مراقب باشیم حرفهای زیبایی مان ریشه های مستحکمی داشته باشد، اگه ریشه مستحکم نداشته باشد آفت دنیا و آخرت است.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: ما با آمریکا پدرکشتگی داریم، پدرانی را آمریکا از ما گرفته که هیچ گاه قهر و غضب ما در برابرش فروکش نخواهد شد.
 
وی در ادامه گفت: ما با رژیم صهیونیستی مادر،پدر،برادر،خواهر گشتگی داریم اگر در هفت آب عالم  تطهیر کند پاک نخواهد شد،  اگر آیه قرآن تغییر کند ما با رژیم صهیونیستی آشتی می کنیم، تا قرآن ،قرآن است و رژیم صهیونیستی ،صهیونیست است دشمنی ادامه دارد.
 
استاندار کرمانشاه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید بیان کرد: ما باید فرزندانمان را با آیه به آیه قرآن رشد بدهیم.
 
صحرایی در پایان ابراز کرد: باید کودکان این آب و خاک را با ادبیات فاخر رشد بدهیم و امید است به زودی شاهد پیروزی مردم غزه باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار